U susret specijalnom izdanju, pod nazivom Proizvedeno u Srbiji, iz agencije Ipsos poručuju da skoro 50% domaćih potrošača se radije, pri kupovini, opredeljuje za domaće proizvode, kad god su u prilici, nego za strane.

Ključ takvog kupovnog opredeljenja leži u činjenici da 44% naših kupaca ima više poverenja u domaće, nego u strane proizvode (samo 15% daje prednost inostranim proizvodima). Jednim delom je ovo kupovno ponašanje uslovljeno idejom da na taj način pomažu domaću privredu (53%), kažu iz Ipsosa.
***
Datum izlaska: oktobar 2020.

Na 60+ strana donosimo
- Promocija važnosti domaćeg proizvoda
- Na jednom mestu proizvodi robe široke potrošnje po kategroijama proizvedenim u Srbiji
- Osnovne informacije o proizvodu i dostupnosti u OT ili TT kanalu
- Testimonijali trgovaca o značaju domaće proizvodnje
- Istraživanja tržišta, stavova potrošača i uticaj domaće proizvodnje na privredu: Ipsos, Retail Zoom, Smart Plus Research, Focus, Mediana, Asocijacija za promociju srpske hrane, Privredna komora Srbije, Euromonitor...
- Afirmacija trgovaca i kompanija koje promovišu domaći proizvod
Pratite nas za više detalja o sadržaju i predstavljanju vaših proizvoda!
Kontakt:
BOJAN ĐUROVIĆ
TEL: 063 345 810
EMAIL: bojan@instore.rs