Summi1
Summit2

Proizvodi za depilaciju i brijanje u lifletima

InFokus Brijanje i depilacija - Agencija Focus: Analiza promotivnih aktivnosti

inFokus

07.05.2020

Analiza vrednosnih pokazatelja promotivnih aktivnosti u segmentu depilacije i brijanja pokazuje da najveći udeo od skoro 55% ima kategorija „Brijači i žileti za muškarce i žene“, u periodu januar - decembar 2019. godine 

 

Autor: Melani Cipot

Focus je jedna od vodećih agencija u Evropi koja se bavi ispitivanjem tržišta i savetovanjem. Svojim klijentima već više od 20 godina u 35 evropskih zemalja prosleđuje podatke, sistemska i programska rešenja za obradu podataka. U Focusu se kontinuirano prate svi trendovi u oglašavanju i shodno tome se odazivamo sa nadogradnjom naših sistemskih alatki, kako bi zadovoljili i najzahtevnije korisnike. Što se tiče regiona jugoistočne Evrope, najveća fokusiranost je na kvalitativnim i kvantitativnim analizama trgovačkih lifleta.

Focus analizira broj objava u lifletima trgovačkih lanaca i maloprodajnih trgovina i svojom posebno razvijenom metodom izračunava vrednost – GAV (gross advertising value) promocija, odnosno njihovu bruto oglašivačku vrednost. Veću vrednost imaju objave koje su pozicionirane na prvoj strani, sa većom slikom i u lecima sa visokim bruto dometom. Rezultat je naravno taj, da time doprinose većem kvalitetu promocije jer su one vidljivije potrošaču, i samim tim ostavljaju veći efekat na njega.

U ovom InStore izdanju, za rubriku InFokus: Sve za depilaciju i brijanje, pripremili smo analizu promotivnih aktivnosti po kategorijama, top brendovi u 2019. i 2018. godini.

U prvom dijagramu smo analizirali vrednosni pokazatelj promotivnih aktivnosti u segmentu depilacije i brijanja: najveći udeo od skoro 55% ima kategorija „Brijači i žileti za muškarce i žene“ u tom segmentu, u periodu januar- decembar 2019.

Drugi dijagram nam prikazuje analizu Top brendovima, u kategorijama brijači i žileti za muškarce i žene. Na prvom mestu po vrednosti oglašavanja je proizvođač Procter&Gamble sa brendom Gillete, koji je u 2019. godini imao udeo od 43,9% bruto oglašivačke vrednosti svih promocija u toj kategoriji, te beleži pad od 5% u poređenju sa prethodnom godinom. Na drugom mestu je BIC, koji je u poređenju sa prethodnom godinom za nijansu uvećao svoj udeo. A na trećem mestu je Wilkinson sa 18,5%. Privatne robne marke, takođe, su uvećale svoj udeo na 8,5% u 2019. godini.

Treći dijagram: Kod pregleda stanja oglašavanja top brendova u kategoriji proizvoda za depilaciju (vosak, krema), vidimo da je u toj kategoriji došlo do promene. Na prvom mestu sa 2019. godinom je brend Lycia, na drugom mestu je brend Fitodepil, a broj jedan brend u 2018. Veet je imao pad više od 50%. Oglašavanje sa privatnom robnom markom, takođe, se vrednosno ojačalo u poređenju sa 2018.

Četvrti dijagram: u kategoriji pene za brijanje, Gillete ostaje na prvom mestu i u 2019.godini iako beleži pad sa prethodnom, dok su Nivea, kao i Privatne robne marke vrednosno ojačale oglašavanje u lifletima.

Kontakt
Predstavništvo Beograd Focus South East
Kontakt telefon: +381 61 135 01 26
e-mail: m.cipot@focusmr.com
www.focusmr.com