Ovo je ujedno u jedanaesti Euro Shop, koji je prvi put održan 1966. godine (1970, 1981, 1990, 2002, 2005, 2008, 2011, 2014, 2017). Organizuje se svake tri godine, a na poslednjem sajmu pre tri godine bilo je prisutno 2.369 izlagača iz 61 zemlje. Sajam je 2017. godine posetilo 113.906 učesnika iz 138 država sveta.
Ove godine, na sajmu Euro Shop prisutno je deset kompanija iz Srbije.
Osnovni je cilj poseta EuroShopu 2020 je dobijanje novih informacija o različitim proizvodima, trendovima i konceptima u maloprodaji kao i sklapanje poslova kupovinom proizvoda i usluga koji su podeljeni u osam tematskih cjelina, koje uključuju brojne kategorije i podkategorije.
Osam tematskih celina obuhvata:
- Retail Marketing (digitalni displeji, displeji, spoljna komunikacija)
- Expo & Event Marketing (projektovanje, postavljanje i opremanje sajmskih štandova, komunikacija brenda, komunikacijski dizajn, tehnika izvođenja događaja)
- Retail Technology (maloprodajni softver, mobilna rešenja, platni sistemi, PoS tehnologija, e-trgovina)
- Lighting (osvetljenje: sistemi, dizajn, tehnologija)
- Visual Merchandising (ukrasne lutke, uređenje prodavnica i salona)
- Shop Fitting & Store Design (hardver i oprema, arhitektura, maloprodajni dizajn, materijali i prodajni prostori)
- Food Service Equipment (oprema, dizajn, tehnologija, oprema za kuvanje i pečenje, arhitektura)
- Refrigeration & Energy Management (hlađenje, inženjering: liftovi, transporteri i stepenice, vrata, klimatizacija, automatizacija zgrada)
Više informacija o sajmu Euro Shop 2020. možete pronaći na www.euroshop-tradefair.com.