Summi1
Summit2

Barcaffè predstavio prvu tursku kafu u kapsuli

HRVATSKA

Region

25.09.2018

Velika inovacija u kapsulama i nova dimenzija tradicionalnog ukusa promovisana na WMF u Rovinju...

U okviru Weekend Media Festivala (WMF), održanog u Rovinju ovog vikenda, Barcaffè je 23. septembra predstavio veliku inovaciju - tursku kafu u kapsulama.

Više o turskoj kafi iz kapsule prisutnima su govorili Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe, koji je izrazio zadovoljstvo što je Barcaffè postala službena kafa Weekend Media Festivala, i Lejla Dautović Čaić, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe, koja je održala prezentaciju o tome kako je rođena ideja o turskoj kafi u kapsuli.

I Barcaffè i WMF su brendovi od regionalne važnosti, zato mi je veliko zadovoljstvo što je upravo Barcaffè postala službena kafa ovog najvažnijeg marketinško-medijskog događaja u regionu. I ne samo da i mi i WMF imamo regionalnu važnost, nego smo i svako u svom segmentu poslovanja lideri: WMF kao najveći takav festival, a Atlantic Grupa kao vodeći proizvođač kafe u našem regionu. Međutim, koliko je bilo teško doći do vrha, još je teže sačuvati poziciju lidera. A u tome nam pomažu inovacije po kojima smo već prepoznati na svim našim tržištima. Inovacija je ključna reč za nas, a jednu od njih predstavljamo i danas. Svesni činjenice da turska kafa i dalje drži primat po potrošnji na ovim područjima, odlučili smo da je učinimo dostupnom još većem broju naših vernih potrošača, prateći pritom njihove životne navike, naglasio je Bele.

Ukus i miris turske kafe ujedinjen u Barcaffè D.O.T. kapsulama namenjen je svima koji cene kafu visokog kvaliteta i žive ubrzanim tempom, ali i dalje žele da uživaju u novoj dimenziji tradicionalnog ukusa. Tokom prezentacije ove velike inovacije prisutne je oduševila lakoća u pripremi turske kafe u kapsuli za koju je potrebno manje od minuta.

Unutar već postojeće linije Barcaffe D.O.T. kapsula kafe odlučili smo da lansiramo Barcaffè kapsulu turske kafe koja je kompatibilna s najvećim brojem aparata u regionu. To je prva takva kapsula u Evropi, što je automatski čini i izuzetno inovativnim proizvodom na tržištu, jer do sada na našim prostorima niste mogli da popijete tursku kafu iz kapsule. U tradicionalnom segmentu kao što je turska kafa, nije lako biti inovativan, ali suština je upravo u tome da spremno odgovaramo na izazove koje donosi dinamika tržišta, ali i modernog načina života. Ono što je revolucija u slučaju Barcaffè D.O.T. kapsule jeste da je to kapsula s kojom možete u par trenutaka dobiti pravu tursku kafu, karakterističnog mirisa i ukusa od koje ujutro zamiriše cela kuhinja, istakla je Dautović Čaić.

Poznati radijski voditelj i brend amasador Barcaffèa Ivana Mišerić bila je prva osoba koja je isprobala tursku kafu u kapsuli i lično se uverila u svežinu i opojan miris pržene kafe. Kako je saopšteno iz kompanije, Ivana je prisutnima otkrila svoje jutarnje rituale i važnost turske kafe u njenoj svakodnevici, budući da zbog prirode svog posla svakog jutra ustaje u 4 i 20.

Brend Barcaffè prvi put je postao službena kafa Weekend Media Festivala koji svake godine okuplja brojne regionalne stručnjake iz komunikacione industrije. Na festivalu u Rovinju ove godine okupilo se više od 5.000 učesnika koji su u tri dana sadržajnog programa uživali u bogatstvu ukusa i aromatičnih mirisa iz široke ponude Barcaffè kafe. Uz aktivnosti na svom izložbenom prostoru, Barcaffè je tokom festivala organizovao i Barista performans: kroz priču o kafi i pripremi vrhunskog espressa posetioce su vodili baristi Dejan Maljković i Goran Bartolović.