Direktnu podršku pružali su svi potrošači kupovinom Mer i Somat proizvoda u periodu od 11. oktobra do 14. novembra, a nakon završene akcije kompanija Henkel donirala je 5.000 evra i proizvode iz svog asortimana organizaciji SOS Dečija sela Srbija.
Kao društveno odgovorna kompanija se trudimo da kroz različite projekte pružimo podršku i pomoć onima kojima je to najpotrebnije. Pomoć deci i mladima u ključnim godinama njihovog razvoja je od neizmernog značaja i drago nam je što smo ovom donacijiom doprineli važnoj misiji organizacije SOS Dečija sela Srbije. Nastavićemo i u narednom periodu da podržavamo i organizujemo humanitarne akcije sa željom da pomognemo i olakšamo život deci i mladima, kao i da budemo odgovoran partner zajednice u kojoj poslujemo, istakao je Lazar Krgović, brend menadžer zadužen za brendove Somat i Mer.
Saradnjom sa organizacijom SOS Dečija sela Srbija, iz kompanije Henkel su poručili da žele da doprinesu kvalitetu svakodnevnog života dece i mladih o kojima ova organizacija svakodnevno brine.
Uz podršku kompanije Henkel, ovog decembra 39 porodica sa kojima radimo u Centrima za podršku porodici u Nišu, Beogradu i Kraljevu, kao i 6 mladih, samohranih majki, koje podržavamo kroz Centar "Jaki mladi" dobilo je pakete hrane koji sadrže osnovne životne namirnice. Zahvaljujući kompaniji Henkel novogodišnji praznici će u ovim porodicama biti svečaniji, istakla je Vesna Mraković Jokanović, nacionalna direktorka SOS Dečija sela Srbija prilikom preuzimanja donacije.
izvor: InStore
foto: Henkel