Rekordno visoki troškovi tereta nastali zbog prenatrpanosti luka usled pandemije, manjak transportnih kontejnera i nagli porast potražnje pomogli su ovoj kompaniji da povećaju prihode u 2021. godini.
Maersk, koji je zadužen za oko 20% poslatih transportnih kontejnera na globalnom nivou, povećao je isplatu dividendi akcionarima na ukupno 6,32 milijarde evra, ili, drugim rečima, 336 evra po deonici, što je porast od 86,9% u odnosu na prethodnu godinu.
Očekuje se da će osnovna zarada pre nego što se odbiju kamata, porezi i amortizacije iznositi 21,2 milijarde evra ove godine, što je blizu prošlogodišnjoj cifri, ali ipak daleko od očekivane zarade od 24,4 milijarde evra dobijene putem istraživanja koje je sprovedeno u okviru kompanije, kažu iz kompanije Maersk.
Maersk je nedavno najavio planove za još veći stepen održivog razvoja u svoje poslovanje, čime će ispuniti svoje planove o dekarbonizaciji deceniju ranije nego što je prethodno najavljeno.
izvor: esmmagazine
foto: pixabay