Summi1
Summit2

Nemačka: Beiersdorf ostvario organski rast prodaje za 10% u prvom kvatralu

AKTUELNO

Svet

12.04.2022.

Organski rast prodaje Beiersdorf grupe iznosio je 10,3% u prvom kvartalu finansijske godine, dostigavši 2,2 milijarde evra, prema preliminarnim podacima.

Ovaj rast je iznad trenutnih očekivanja tržišta kapitala, kažu iz kompanije.

U segmentu potrošačkog poslovanja, organski rast je iznosio 11,6% na godišnjem nivou, sa prodajom od 1,8 milijardi evra. Tesa poslovni segment je zabeležio organski rast prodaje od 5,1%, sa prodajom od 426 miliona evra.

Proizvođač Eucerina prijavio je prodaju od 7,6 milijardi evra u celoj 2021. godini, pri čemu je njegov segment poslovanja sa potrošačima porastao za 8,8% na 6,1 milijardu evra i Tesa za 13,6% na 1,5 milijardi evra.

Gigant za negu kože je saopštio da njegova prognoza prodaje za 2022. za celu godinu za segment potrošačkog poslovanja, objavljena u martu ove godine, ostaje nepromenjena u svetlu trenutnog nestabilnog tržišnog okruženja.

Beiersdorf predviđa rast prodaje u srednjem jednocifrenom opsegu za svoju potrošačku diviziju.

Kompanija je primenila mere za ublažavanje pritiska na troškove usled neizvesnosti zbog rata u Ukrajini, karantina izazvanih COVID-19 u Kini i inflatornog pritiska na troškove sirovina i logistike.

Beiersdorf je nedavno najavio strateško partnerstvo sa Svetskim fondom za prirodu Nemačke (WWF Germany) koje će se fokusirati na zaštitu klime, regenerativno vodeno okruženje i potpuno kružne resurse.

WWF Nemačka će savetovati Beiersdorf o proširenju postojećih ciljeva i definisanju dodatnih, sa ciljem da se ojača holistički pristup održivosti unutar kompanije za negu kože.

izvor: esmmagazine
foto: Beiersdorf