Aleksandar Tomović, rukovodilac kontrole kvaliteta, La Linea Verde: Zdrava konkurencija je pokretač pozitivnih promena

KROZ PRIZMU PROIZVOĐAČA

Intervju

06.05.2022.

La Linea Verde, čija centrala se nalazi u Italiji (gradu Manerbio, nedaleko od Milana) je agro–prehrambena kompanija specijalizovana za proizvodnju gotovih salata i ohlađenih gotovih čorbi. Krajem 2017. godine grupa je otvorila novo preduzeće sa punim ciklusom proizvodnje La linea Verde Dobrinci na severu Srbije. Nova proizvodna platforma postavljena je na 6000 kvadratnih metara - kapacitet opranih salata na dnevnom nivou je 65.000 kesica, a neopranog asortimana 55.000 kesica.

Ove nedelje imali smo priliku da razgovaramo sa Aleksandrom Tomovićem, rukovodiocem kontrole kvaliteta u kompaniji La Linea Verde Srbija.  

1. Šta je ono što biste pohvalili u srpskoj industriji hrane?
Vrlo je primetan kontinuiran razvoj novih proizvoda, dolazak novih proizvođača, ulaganje u nove i održive tehnologije, implementacija novih standarda za bezbednost i kvalitet proizvoda. Sve zajedno doprinosi tome da potrošači imaju priliku da kupuju bolji proizvod koji je u skladu sa svim navedenim kvalitetniji i bezbedniji. Druge kompanije, kao i naša, idu u istom pravcu i sve više akcenat stavljaju na zaštitu životne sredine, upravljanje otpadom i smanjenje bacanja hrane kroz donacije.

2. Koji su, prema vašem mišljenju, problemi/nedostaci u industriji u kojoj poslujete na našem tržištu?
Svaka industrija nosi svoje specifičnosti. Naša prehrambena industrija zahteva održivi hladan lanac snabdevanja. Shodno tome zbog nenamernih grešaka izazvanih ljudskim faktorom u letnjim mesecima dešava se da dolazi do prekidanja hladnog lanca koji može da našteti kvalitetu gotovog proizvoda.

3. Da li u sklopu praćenja konkurencije, kupujete i nešto od konkurentskih proizvoda? 
Smatramo da zdrava konkurencija predstavlja pokretač pozitivnih promena u svakoj kompaniji. Kako je tržište proizvoda koje mi nudimo relativno mlado više pratimo globalne trendove u našoj industriji. Veliku podršku u tome imamo od naše La Linea Verde grupacije koja nam daje smernice i naznake.

4. Postoji li neki proizvod/kategorija proizvoda iz vaše industrije, koji još nije stigao na naše tržište, a voleli biste da se sutra nađe i na policama srpskih trgovina?
Primetno je da se srpsko tržište razvija eksponencijalno ka zdravoj ishrani. Na osnovu naših analiza i ulaganja rada u sektor razvoja i istraživanja verujemo da smo došli do gotovog proizvoda koji će zasladiti nepce srpskog tržišta. U pitanju je proizvod azijskog porekla koji će se ubrzo naći na policama svih velikih supermarketa. On je zdrav i spreman odmah za jelo. Samim tim će zadovoljiti i potrošače koji imaju manjak vremena u kuhinji. Na našim kanalima oglašavanja moći ćete videti o kom proizvodu se radi.

5. Za kraj, koja bi bila vaša poruka vašim kolegama iz industrije – kako unaprediti sektor?
Stalna edukacija! Jedino sopstveni kontinuiran razvoj doprinosi pojedinačnom razvoju sektora i kompanije u celini. U današnje vreme treninzi su dostupni zaposlenima u mnogo većem obimu. Naše je da budemo otvoreni za usavršavanje. Tim je uvek pametniji od pojedinca. Shodno tome, prilikom donošenja odluka budite spremni da čujete i drugačije mišljenje.