Summi1
Summit2

Velika Britanija: Aldi se priključio inicijativi #GetOnARoll za dizanje svesti o raku creva

AKTUELNO

Svet

23.06.2022

Aldi će dodati simptome raka creva na sva pakovanja toaletnih rolni sopstvene marke kao deo kampanje #GetOnARoll posvećenoj dizanju svesti o raku creva u Velikoj Britaniji.

Kompanija se udružila sa organizacijom Bowel Cancer UK kako bi objavili korisne informacije o raku creva, o kom se potrošači mogu informisati više putem QR koda  koji se nalazi na preko 70 miliona rolni toalet papira u prodavnicama širom Velike Britanije.

Rak creva je izlečiv, posebno ako se dijagnostikuje u ranoj fazi, ali u 60% slučajeva on se dijagnostikuje u kasnijim fazama kada ga je mnogo teže lečiti. Deo problema je niska svest o simptomima raka creva. Uzbuđeni smo što nam se Aldi pridružio u dizanju svesti ljudi širom zemlje u kojoj se na svakih 15 minuta nekome dijagnostikuje rak. Ova veoma jednostavna ideja stavljanja simptoma na rolne toalet papira nam može pomoći u tome da spasimo na hiljade života, zbog čega smo zahvalni svima koji se priključe ovoj kampanji, rekla je Genevieve Edwards, izvršna direktorka organizacije Bowel Cancer UK.

Rak creva je četvrti najčešći rak u Velikoj Britaniji i drugi najveći uzrok smrti od raka. Međutim, u nedavnom istraživanju, skoro polovina odraslih širom Velike Britanije nije mogla da navede nijedan simptom raka creva.

Uzbuđeni smo što smo prvi trgovac koji je najavio svoje učešće u ovoj kampanji i ohrabrujemo sve ostale trgovce i brendove da se priključe. Šokantno je što skoro polovina svih odraslih u Velikoj Britaniji nije mogla da imenuje ni jedan simptom raka creva. Rano otkrivanje prvih simptoma je veoma važno i želimo da uradimo sve što je u našoj moći da podignemo svest o tome na šta ljudi treba da obrate pažnju i kome treba da se jave ukoliko primete ove simptome, rekla je Julie Ashfield, izvršna direktorka nabavke Aldi UK.

Izvor: Aldi

Foto: Bowel Cancer UK