Summi1
Summit2

Rusija: Magnit i Delivery Club proširili 30-minutnu dostavu

AKTUELNO

Svet

22.07.2022

Magnit i Delivery Club pokrenuli su garantovanu 30-minutnu isporuku iz prodavnica u 66 gradova Rusije, uključujući naselja sa populacijom od 100+ hiljada ljudi. Ovo je polovina gradova sa celokupne geografije saradnje između partnera. Sada je oko 6 hiljada prodajnih mesta različitih formata povezano na 30-minutnu uslugu dostave.

Korisnici aplikacije Delivery Club imaju pristup asortimanu Magnit prodavnica, koji obuhvata oko 5.000 proizvoda. Na platformu su povezani Neighborhood outleti, Magnit Cosmetic, kao i darkstore prodavnice maloprodaje. Ne postoji minimalni iznos porudžbine, dok je prosečno vreme isporuke od trenutka porudžbine, prema Delivery Clubu, 23 minuta. Ukoliko porudžbina kasni i isporučuje se za više od pola sata, korisniku se automatski šalje promotivni kod sa povoljnim uslovima za sledeću kupovinu.

Magnit i Delivery Club su počeli sa dostavom od 30 minuta u prvim gradovima u decembru 2021. Kompanije beleže pozitivan odgovor kupaca - usluga je tražena i već ima 83% udela porudžbina u regionima u kojima je lansirana, od ukupne usluge ekspresne dostave (u roku od 30–45 minuta).

Vidimo da se regionalno tržište e-namirnice aktivno razvija, a korisnici sve više naručuju proizvode za određene potrebe. Novi format saradnje omogućava kupcima Delivery Cluba da naručuju proizvode iz širokog asortimana po cenama sa polica prodavnica, a da ih dobijaju u vremenu koje nije inferiorno u odnosu na usluge koje rade po modelu darkstore prodavnica. Ekspresna dostava je jedan od glavnih zahteva naših korisnika i mi se trudimo da im udovoljimo, rekao je Dmytro Benzoruk, direktor isporuke Delivery Club prodavnica.

Nastojimo da zadovoljimo različite potrebe kupaca, od kojih je jedna brzina ispunjenja narudžbine. Dostava za 30 minuta je ponekad brža nego da sami odete do prodavnice i provedete vreme na putu, tražeći pravu robu i plaćajući. Replikacija nove usluge na širokoj geografskoj teritoriji omogućiće korisnicima da isprobaju uslugu i, eventualno, da je učine delom svojih svakodnevnih kupovina, rekao je Evgeny Nikolaev, direktor prodaje i marketinga za e-trgovinu u maloprodajnom lancu Magnit.

Sada Magnit realizuje niz projekata onlajn isporuke - sopstvenih i partnerskih (ekspresna dostava, redovna dostava, onlajn apoteka, kozmetika i partnerstva). Ukupan onlajn promet robe u prvom kvartalu 2022. godine iznosio je 9,2 milijarde rubalja (155 miliona evra), u poređenju sa 0,9 milijardi rubalja u prvom kvartalu 2021. Prosečna kupovina za sve onlajn usluge iznosila je oko 1.116 rubalja (19 evra), što je skoro 3 puta više nego u prodavnicama. 

Magnitove usluge e-trgovine pokrivaju 7.303 oflajn prodavnice i 21 darkstore prodavnice u 66 regiona i 410 lokaliteta. Istovremeno, 71% tekućih prihoda se ostvaruje van Moskve i Sankt Peterburga. Najveći i najbrže rastući segment je ekspresna dostava.

izvor: retail.ru
foto: unsplash/Brett Jordan