Pridruživanjem Burkine Faso i Ruande distributivnoj mreži, kompanija Vitalia će sada biti prisutna na oko 60 međunarodnih tržišta, uključujući zemlje Evropske unije, Azije, Bliskog istoka, Australije, Sejšela, Libana i drugih.
Potrošačke navike u ove dve zemlje značajno se razlikuju od onih na koje smo navikli, a najveći razlozi za to su geografski položaj, klima i domaća privreda. Burkina Faso je država koja se nalazi u zapadnom delu afričkog kontinenta, koja ima populaciju od 22 miliona stanovnika i dinamične prehrambene navike koje se poslednjih godina brzo menjaju. Uz brzu urbanizaciju, potrošači u Burkini Faso se sve više odlučuju za zdravu hranu koja je bogat izvor hranljivih materija, pa su žitarice poput kukuruza i pšenice, pirinča, paradajza, kao i orašasti plodovi uključujući kikiriki, redovno deo nacionalne ishrane, rekla je Marija Arnaudova, nutricionista i deo razvojnog tima kompanija Vitalia.
S druge strane, Ruanda je zemlja sa skoro 13 miliona stanovnika, a ekonomski standard je prilično nizak. Standard utiče na mogućnosti kupovine, a samim tim i na navike potrošača. Veliki broj stanovnika Ruande pati od neuhranjenosti i ima ograničen pristup kvalitetnoj hrani, pa su žitarice, krompir i banane u velikoj meri zastupljeni u svakodnevnoj ishrani. Dodavanje Vitalia proizvoda tržišnoj ponudi ove dve zemlje doneće više mogućnosti za konzumaciju zdrave hrane ispunjene hranljivim materijama koje su neophodne celokupnoj populaciji, a posebno deci do 10 godina, kaže Arnaudova.
U skladu sa njihovim potrebama, tržišta Burkine Faso i Ruande dobiće raznovrsnu ponudu Vitalia proizvoda. Praktično ceo portfolio će biti zastupljen na ovim tržištima, sa glavnim fokusom na musliju, galetama, pirinčanim i ovsenim proizvodima.