BiH: Tuzlanska Solana slavi 137 godina postojanja

AKTUELNO

Region

28.09.2022.

Jedna od najstarijih kompanija u BiH, ove godine slavi svojih 137. godina postojanja. Tuzlanska Solana kao tajnu svog uspeha može pripisati tradiciji i konstantnom kvalitetu, poručuju iz kompanije.

Zahvaljujući nalazištu i kvalitetu sirovine (kamene rude), koja se crpi sa dubina od preko 500 m, Tuzlansku so odlikuje visok stepen čistoće koji dostiže čak 99,9%.

137. godina istorije nosi puno promena, ali Tuzlanska so je ostala ista. Mi smo ponosni na kvalitet i status našeg proizvoda koji krasi gotovo sve trpeze kako na domaćem tržištu, tako i u regionu. Sretni smo zbog činjenice da Solana Tuzla kontinuirano beleži značajna povećanja obima proizvodnje i prodaje. 2019. i 2021. godina su godine koje se rado sećamo, što po projektima kao što je Solana Innovation Challenge, tako i po rezultatima osnovnih procesa. Projekcije za 2022. godinu upućuju na to da će tekuća godina biti rekordna u pogledu realizacije obima proizvodnje i prodaje asortimana soli, ističe Bakir Smailagić, direktor tuzlanske Solane.

Solanini proizvodi se, već pet godina, izvoze na 18 tržišta. Svake godine Solana povećava broj izvoznih zemlja, a Srbija je najveće izvozno tržište. Iz Solane navode da je u toku 2021. godine ostvaren plasman soli od oko 45.000 tona ukupne vrednosti 10 miliona KM. Svakodnevno se isporuči između 100 i 150 tona soli. Pored Srbije, Solana izvozi i u Hrvatsku, Severnu Makedoniju, Sloveniju, Crnu Goru, Mađarsku, Bugarsku, Rumuniju, Austriju, SAD, Nemačku, Švedsku, Australiju, Holandiju, Kanadu i Veliku Britaniju.

Kad govorimo o Solani, uvek u prvi plan stavljamo one koji su zaslužni za sve uspehe ove kompanije, a to su naši zaposleni. Smatram kako su temelj svake uspešne poslovne priče upravo ljudi – motivisani kvalitetni zaposleni. Oni su svojom stručnošću, radom i kompetencijama dali dodatnu vrednost i omogućili dugoročan poslovan uspeh naše kompanije. Trenutno imamo 285 zasposlenih koji stoje iza svega onoga čime se Solana može pohvaliti. Uvek smo se trudili da privučemo, prepoznamo i zadržimo zaposlene koji angažovano doprinose ostvarivanju organizacione svrhe i vizije, navodi Smailagić.

izvor: seebiz.eu
foto: pixabay