Summi1
Summi1

SAVE THE DATE: Samit privrednih lidera 1. decembra u Beogradu!

NAJAVE

Srbija

12.10.2022.

Četvrtu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media i medijsku podršku nedeljnika NIN, konferencija će na jednom mestu okupiti biznis elitu i predstavnike ključnih međunarodnih institucija.

www.ceo-summit.rs

01. DECEMBAR | Hyatt Regency Belgrade |

PERSPEKTIVE | POGLEDI | REGIONALNO POVEZIVANJE


Kome je namenjena konferencija?

• direktorima kompanija
• top menadžmentu iz realnog i uslužnog sektora
• preduzetnicima iz svih grana privrede
• članovima Upravnih i Nadzornih odbora
• predstavnicima državnih institucija
• diplomatskom korpusu


 Šta očekuje učesnike?

• 15 GOVORNIKA & PANELISTA

• 15 PRAVILA ZA USPEŠNO POSLOVANJE

• 400+ PRIVREDNIKA

• PERSPEKTIVE | POGLEDI | REGIONALNO POVEZIVANJE


AGENDA 2022

Kuda ide Srbija?
Vladimir Kostić, predsednik, SANU

Bez produktivne veze između svesnog društva i odgovorne akademske zajednice nema rezultata. Kako Srbija stoji danas sa ovom sponom? Da li država daje koliko može, a za uzvrat ne dobija dovoljno? Ili je nivo naše prosvete viši od društvene svesti o njenom značaju? Ili je možda nerešeno? Možda su kod nas nauka i prosveta baš onakve kakve Srbija i zaslužuje, možda je nivo ulaganja u njih ravan koristi koju država od njih i dobija? Može li se napraviti značajniji iskorak ako Srbija u naučna istraživanja ulaže osam puta manje od Univerziteta Mičigen? Do kada će naše visoko obrazovanje proizvodi kadrove koji nam nisu potrebni?

Cirkularna ekonomija - sa reči na dela
Timothy Glaz, Head of Corporate Affairs, Werner & Mertz, Nemačka

Evropska komisija je 2017. godine objavila “Manifest za Evropu efikasnih resursa” (Manifesto for a Resource-Efficient Europe) koji jasno naglašava da “u svetu rastućeg pritiska na prirodne resurse i životnu okolinu, Evropska unija nema drugog izbora nego da krene putem tranzicije ka resursno efikasnom i u krajnjoj liniji regenerativnom modelu cirkularne ekonomije”. Tim putem definitivno će morati da krenu i zemlje regiona. Kako sa reči preći na dela? Kako model cirkularne ekonomije izgleda u praksi? Šta se u poslovanju kompanije Werner & Mertz promenilo prelaskom sa koncepta linearne na model cirkularne ekonomije? Kako izbeći greške u koracima na tom putu, kojim će uskoro svi morati da krenu?


Panel - CEO perspective
Kako lideri balansiraju procese stvaranja stabilnih i održivih kompanija u budućnosti, dok istovremeno pokušavaju da implementiraju strategije koje donose vrednost danas?

• Svetoslav Atanasov, generalni direktor, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora
• Jan-Willem Dockheer, generalni direktor, Delhaize Serbia
• Mike Michel, CEO, Yettel Srbija

Svoje poglede dele najviši rukovodioci nekih od vodećih privrednih Sistema u zemlji:
Coca-Cola HBC Srbija jedna je od vodećih kompanija u Srbiji, koju čine punionica u Zemunu sa regionalnim Centrom za sokove i fabrika Vlasinka, kao i tri distributivna centra.

Ahold Delhaize je jedan od vodećih svetskih maloprodajnih lanaca sa skoro 7.000 prodavnica širom sveta i 380.000 saradnika. U Srbiji je prisutan od 2011. Godine. Sa 484 objekta u svom portfoliju i više od 12.500 zaposlenih, Delhaize Serbia je deo svakodnevnog života više od 1.200.000 ljudi u Srbiji svakog meseca.

Yettel Srbija je srpski dobavljač mobilnih, fiksnih, internet i IPTV usluge, čiji je vlasnik češka investiciona grupa, PPF. Od 2020. je drugi najveći operater mobilne telefonije sa tržišnim udelom od 36,98%.

Stvaranje šampiona: Kako je vrhunski sport postao ujedno i vrhunski biznis?
Miodrag Miško Ražnatović, CEO, Beobasket

Ove godine Nikola Jokić po drugi put je izabran za MVP - najboljeg košarkaša NBA, najjače košarkaške lige sveta, dok je Vasilije Micić proglašen za MVP-a Evrolige, najprestižnijeg košarkaškog tamičenja u Evropi. Zajedničko im je i što je put njihovog uspeha u velikoj meri trasirao Miodrag Miško Ražnatović, predsednik, izvršni direktor i osnivač agencije BeoBasket. Jedan je od najuglednijih i najuticajnijih košarkaških agenata u čitavoj industriji, predstavlja mnoge od najplaćenijih košarkaških zvezda današnjice, Nikolu Jokića, Vasilija Micića, Bobana Marjanovića, Darija Šarića, Ivicu Zupca, Gogu Bitadzea, Brendona Dejvisa, Kajla Hajnsa, Vladimira Lučića, Jana Veselog, Nemanju Bjelicu, Marka Gudurića, Nemanju Nedovića, Antu Žižića… ali je i vrhunske trenere Ergina Atamana, Sašu Obradovića, Dejana Radonjića, Nevena Spahiju, Dejana Milojevića… U poslednjoj sezoni Evrolige 2021/22, njegov BeoBasket zastupao je čak 52 igrača. Kako se prave šampioni? Šta su pretpostavke uspeha, kako u sportu, tako i u biznisu? Kako je vrhunski sport postao ujedno i vrhunski biznis? Na čemu bazira svoj biznis model? Kako nadmašiti konkurenciju?

Inicijativa "Digitalna Srbija"
Nebojša Bjelotomić, predsednik Inicijative u razgovoru sa gostom

Pored vodećih digitalnih igrača u zemlji koji su osnivači, Inicijativa danas okuplja više od 30 organizacija i kompanija-članova iz različitih sektora relevantnih za rast digitalnog ekosistema, uključujući tehnologiju, bankarstvo i finansije, telekomunikacije, konsalting, obrazovanje i istraživanje, zatim advokatske, medijske i farmaceutske kuće, kao i organizacije za podršku startapima.


Privreda na prvom mestu
Marko Čadež, predsednik, Privredna komora Srbije u razgovoru sa gostom iznenađenja
(gosti 2021: Fabris Peruško, CEO i član Borda direktora Fortenova grupa i Aleksandar Kostić, potpredsednik, MK Group)

Panel - CEO pogledi

• Dušan Milićević, generalni menadžer, Comtrade System Integration
• Marko Carević, CEO, Ananas E-commerce Delta Holding


Kako je slovenačka firma osvojila svet: put do vodeće svetske korporacije u oblasti zelenih automobilskih i industrijskih tehnologija
Iztok Seljak, CEO, Hidria (Slovenija)

Hidria je jedna od vodećih svetskih korporacija u oblasti automobilskih i industrijskih tehnologija. Osnovana 1953. u Tolminu u Sloveniji, kompanija se u početku bavila proizvodnjom auto delova, nakon čega je proširila poslovanje i ušla na nemačko, američko i kinesko tržište. Kompanija je nosilac titule za 2013. godinu za najinovativniju kompaniju u Evropi, kao i nagrade asocijacije CLEPA za najbolju inovaciju u kategoriji Zelenih tehnologija.

Proizvode prodaje u 55 zemalja širom sveta, sa glavnim klijentima u Nemačkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Italiji, na azijskom i američkom tržištu, kao i u Sloveniji. Globalno prisustvo jača kroz svoje kompanije u Sloveniji, Nemačkoj, Mađarskoj, SAD i Kini.


EARLY BIRD - ranom prijavom do 15. novembra ostvarujete 20% popusta!

 Informacije i prijave na zvaničnoj stranici www.ceo-summit.rs