Summi1
Summi1

Input predstavio automatizovanu samouslužnu kasu

AKTUELNO

Na licu mesta

28.10.2022.

Povodom predstavljanja automatizovane opreme za samouslužne kase, Input je juče organizovao događaj na kojem su bili prisutni njihovi klijenti, partneri i saradnici iz zemlje, dok će danas okupiti partnere iz zemalja u okruženju. Takođe, predstavljen je i plan kompanije koji ima za cilj jačanje njihovog položaja na tržištu.

U sedištu firme, na adresi Autoput za Novi Sad 150b, za predstavnike trgovačkih lanaca održana je prezentacija o korišćenju samouslužnih kasa. Iz kompanije kažu da nisu potpuno samostalne, već da je potreban jedan operater na šest ovakvih kasa. Sistem rada je zasnovan na senzorima, koji u zavisnosti od visine na kojoj su postavljeni, mogu da obuhvate više od 35 kvadratnih metara, a maksimalan broj takvih senzora je devet. Na ovim kasama kupci sami skeniraju proizvode, a nakon plaćanja sistem čoveka prepoznaje kao račun i otvaraju se vrata za izlazak iz dela sa kasom.

Nakon prijema, fotografisanja i demonstracije rada kase, prisutni su se preselili u konferencijsku salu gde su događaj otvorili Đorđe i Slaviša Nogoštić, osnivači kompanije Input. Oni su se zahvalili prisutnim trgovcima na dolasku, i prisetili se svog puta od osnivanja do danas. 

Putem video poziva, na skupu je govorio i Ümit Dilek, direktor izvoza kompanije ITAB Group, partnera Inputa. ITAB je kompanija koja se bavi opremanjem enterijera prodavnica od polica i pratećih stvari, pa do automatizovanih sistema, kao što je samouslužna kasa koja je predstavljena na ovom događaju. Dilek se ovom prilikom zahvalio na sjajnom odnosu i izrazio želju za produbljivanjem saradnje u budućnosti.

Na skupu je govorio Predrag Ćirović, direktor GfK Srbija i Hrvatska. Ćirović je održao prezentaciju baziranu na GfK istraživanjima, u kojoj je skrenuo pažnju trgovcima na ključna mesta, kao što su ponašanje kupaca usled sve više inflacije, razliku u kupovini u zavisnosti od formata objekta, kao i ukrupnjavanje tržišta. 

Na kraju, Darko Burdžić, iz odeljenja za marketing i razvoj, najavio je da će kompanija sledeće godine biti izlagač na Sajmu EuroShop u Dizeldorfu, koji će se održati krajem februara i početkom marta. Takođe, Input planira izgradnju novog magacinskog i kancelarijskog prostora na ukupnoj površini od 3.750 kvadratnih metara. 

izvor: InStore
foto: Miodrag Todorović