Dodeljene nagrade Kaktus 2022 najuspešnijim projektima, timovima i pojedincima

NAGRADE

Marketing

04.11.2022.

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na 8. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS by 1664 Blanc.

Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 250 projekta.

Kampanja „Superhero“, koju je osmislila i realizovala agencija McCann Beograd za klijenta Mastercard,  proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix.

Sa ukupno 14 finalista od čega dva dobitnika, kompanija A1 Srbija proglašena je šestu godinu za redom Oglašivačem godine. Agencija Leo Burnett, sa 22 finaliste od čega 5 dobitnika proglašena je Agencijom godine.

Agencija Leo Burnett osvojila je nagrade u kategorijama – Pojedinačni radovi – Radio i Profitna integrisana kampanja za projekat „Srećna mi NovA1“ za klijenta A1 Srbija; Pojedinačni radovi – Print za projekat „Frikom Kapri Leto je“ za klijenta Frikom; Pojedinačno radovi – Outdoor i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište za projekat “Smoki 50 Years Celebration” za klijenta Atlantic Štark.

Agencija McCann Beograd osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – PR i Inovativna integrisana kampanja za projekat “Superhero” kompanije Mastercard, kao i u kategoriji Execution – Produkcija za projekat „Skrati priču. Pronađi bolji posao“ za klijenta Infostud Grupa.

Agencija Ovation BBDO osvojila je nagradu u kategorijama Pojedinačni radovi – Influencer marketing za kampanju “Rispekt za sve što jesi” za klijenta PepsiCo – Marbo Product.

Agencija Communis osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačno radovi – Interne komunikacije za projekat “NIS vrednosti – Držimo se reči” za klijenta Naftna industrija Srbije; Digital – Social Media za projekat “Vila Divljina” za klijenta WWF Adria; Digital – Content marketing za projekat “Jednakost dolazi iz kuće” za klijenta Bambi i Pojedinačno radovi – Web za projekat “Najskuplja stolica na svetu” za klijenta WWF Adria.

Agencija Represent Communications krunisana je sa tri priznanja – u kategorijama Pojedinačni radovi – BTL za projekat “Jače od straha” za klijenta Roche; Pojedinačni radovi – Event za projekat “Kuća iz budućnosti” za klijenta Eco Natura i Pojedinačni radovi – Direktni marketing za projekat “Recikliraj hejt” za klijenta Recan fondacija.

Agencija Konteent Media osvojila je dve nagrade u kategorijama Employer branding integrisana kampanja i Pojedinačni radovi – Media za projekat “Bukvalno za kikiriki” za klijenta The Fun&Fit Company.

Agencija M2Communications osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Video za projekat “Cupra Hero – interaktivni video” za klijenta Porche SCG.

Agencija Direct Media United Solutions osvojila je nagradu u kategoriji Execution – Dizajn za projekat “HIV je etiketa”, koji je rađen za udruženja POTENT.

Agencija Red Communication osvojila je nagradu u kategoriji Društveno odgovorna integrisana kampanja za projekat „Tvoj pogled na svet“ za klijenta Roche.

Agencija LUNA\TBWA Belgrade osvojila je nagradu u kategoriji Cross Media integrisana kampanja za projekat „Hajde da imamo vremena“ za klijenta Grand kafa.

Agencija Friday Finally osvojila je nagradu u kategoriji Brand Awarness integrisana kampanja za projekat „18+ godina sa vama!“ za klijenta Polovni automobili.

Agencija DROM Agency osvojila je nagradu u kategoriji Digitalna integrisana kampanja za projekat “Unfollow” za klijenta Atlantic Grupa – Cockta.

Mercator-S osvojio je nagradu u kategoriji Adaptirana integrisana kampanja za projekat “Poziv Deda Mraza”.

Agencija Propulsion osvojila je nagradu u kategoriji Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti za projekat “Priručnik medijske i informacione pismenosti za roditelje”, a koji je rađen u saradnji sa USAID Srbija i Ministarstvo kulture i informisanja.

Nagradu KAKTUS Talents (powered by SBB) osvojio je tim Trstenik, koji su činili Dušan Nikolić i Milena Stojić iz agencije Žiška. 

PRVI PUT DODELJENA KAKTUS ALL STARS PRIZNANJA
Pored tradicionalnih KAKTUS nagrada, Marketing mreža, ove godine, prvi put dodelila je priznanja najuspešnijim stručnjacima iz agencija u Srbiji – KAKTUS All Stars u 11 kategorija. 

Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije koje nagrađuju najuspešnije timove i projekte, među kojima su i tradicionalne KAKTUS nagrade, KAKTUS All Stars nagrađuje i ističe pojedince iz agencija koji svojim radom, kreativnošću, znanjem i veštinama svakoga dana pomeraju granice na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji.

Nominovani za KAKTUS All Stars priznanja bili su svi stručnjaci iz agencija u Srbiji koji prijave svoje radove za tradicionalne KAKTUS 2022 nagrade. 

Priznanje KAKTUS POWER RANGER pripalo je Nataši Bojanić iz agencije Leo Burnett, koja je, zajedno sa svojim timom radila na kampanjama brendova Smoki i Frikom.

Priznanje KAKTUS SUPERSTAR pripalo je Nataši Šarčević iz kompanije Atlantic Štark, koja je, zajedno sa svojim timovima, radila na projektima brendova Smoki i Najlepše želje.

Priznanje KAKTUS CMF pripalo je Bojanu Brukneru iz agencije Leo Burnett, koji je zajedno sa timovima radio na kampanjama brendova Heineken, Smoki, Frikom.

Priznanje KAKTUS ORIGIN pripalo je Andrijani Vasić Nikčević iz agencije Leo Burnett, koji je zajedno sa timovima radila na kampanjama kompanije A1 Srbija.

Priznanje KAKTUS FIRE STARTER pripalo je Vladimiru Simiću iz agencije McCann Beograd, koji je radio na kampanjama kompanija Delhaize, Carnex, Mastercard, Infostud.

Priznanje KAKTUS BIG PICTURE pripalo je Ivani Zeković iz agencije Leo Burnett, koja je zajedno sa timom radila na projektima brendova Smoki i Frikom.

Priznanje KAKTUS PANTONE pripalo je Katarini Jovanović iz agencije Leo Burnett, koja je zajedno sa timovima, radila na projektima Frikom i Smoki.

Priznanje KAKTUS LIKE-SHARE-SUBSCRIBE pripalo je Milici Jovljević iz agencije Konteent Media, a koja je zajedno sa timom radila na projektu Bukvalno za kikiriki.

Priznanje KAKTUS FIRST IMPRESSION pripalo je Nataši Mitrović iz agencije Konteent Media, a koja je zajedno sa timom radila na projektu Bukvalno za kikiriki.

Priznanje KAKTUS BIG SEEN pripalo je Jeleni Milanović iz agencije Konteent Media, a koja je zajedno sa timom radila na projektu Bukvalno za kikiriki.

Priznanje KAKTUS RISING STAR pripalo je Dragani Milačak iz agencije Red Communication. Ulazak u finale KAKTUS Talents takmičenja doneo joj je 1 bod, a dodatna 3 boda dobila je od članova žirija na javnim prezentacijama, koje su održane 19. oktobra.

izvor: InStore
foto: Kaktus 2022