Summi1
Summi1

Još sedam dana do seminara: Shopper Psychology and Claims development 16. novembra

EDUKACIJE

Srbija

09.11.2022.

Iskoristite poslednje trenutke za prijavu - broj mesta je ograničen!

Nakon RASPRODATOG I USPEŠNOG seminara 12. jula, InStore Media organizuje još jedan seminar Shopper Psychology and Claims development na engleskom jeziku (16. novembra od 09h do 16h)

Iskoristite jedinstvenu prilku da čujete predavanje Tonyija Durhama, vodećeg svetskog stručnjaka u FMCG industriji!


 Više informacija o prvom ekskluzivnom seminaru održanom 12. jula u Beogradu, možete pronaći OVDE.

Intervju sa predavačem dostupan je na ovom linku.

Tri stručna teksta u vezi sa predstojećom radionicom 16. novembra možete pronaći ovde.


LinkedIn profil Tony Durham

• 35 godina na rukovodećim pozicijama u kompaniji P&G

• poslednja pozicija u P&G: Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa

• seminar: 7 sati predavanja | 30 min ručak | 2x kafe pauze


Radionica je namenjena:

• profesionalcima iz marketinga
• trade marketinga 
• prodaje


AGENDA

Prvi deo seminara o psihologiji kupaca: otprilike 4 sata

• Psihologija kupca koja bi objasnila kako kupci stvarno donose odluke.

• Kako privući pažnju u trgovini i na internetu, kako podstaći kupovinu, kao i ponovnu kupovinu, kako uticati na odluku o kupovini sada.

• Seminar je baziran na istom sadržaju kao i seminari koji se trenutno održavaju za marketing stručnjake P&G-a, a integrisan je u temeljnu obuku više od 20 vrhunskih FMCG kompanija

• Seminar obuhvata kombinaciju teorija, vežbi i rasprava kroz mnoštvo primera iz stvarnog života, ali i objašnjava kako su vrhunski brendovi i trgovci na malo iskoristili ovo znanje za podsticanje prodaje i profita.

• Seminar je usmeren na praktičnu primenu znanja kako bi polaznici odmah mogli da počnu sa primenom znanja kako bi poboljšali prodaju i uvećali profit.

• Na kraju seminara učesnici će "otići" s razumevanjem ključnih načela koja mogu koristiti za osvajanje kupaca i kako mogu uticati na njihovo ponašanje.

Drugi deo seminara o prodajnim argumentima: otprilike 3 sata

• Kako prepoznati prepreke pri kupovini
• Kako razviti prodajne argumente
• 24 različite vrste prodajnih argumenata
• Kako razumeti pravni rizik potraživanja i kako testirati učinkovitost potraživanja?

Odgovori na ova pitanja pokrivaju teorijski deo, a zaitm sledi praktični - primeri tvrdnji koje danas koriste poznati brendovi. Komentarisanje primera i diskusija o tome koji su učinkoviti i zašto. Učesnici će upoznati prepreke, vrste zahteva i kako razviti učinkovite argumente.


Tečaj o psihologiji kupaca i prodajnim argumentima, Anthony Durham

• Pažnju kupca najteže je privući u okruženju gde je konkurencija ogromna, bez obzira da li su u pitanju marketing materijali, pakovanja, POS ili isticanje u trgovini ili na internetu. Da bismo bili uspešni, potrebno je razumevanje kako ljudi donose odluke o tome šta gledaju, šta privlači njihovu pažnju, šta im drži pažnju, šta pokreće prethodno naučene asocijacije na brend i kako da osiguramo da "ukrademo" pažnju od konkurencije. Obuka o psihologiji kupca fokusirana je na pažnju, razum, odluku kako bi razumeli kako da pridobijemo kupca. 

• Primeri prakse uključuju razumevanje "lenjog mozga", omogućavaju privlačenje pažnje - kako boja, oblik, slike, smer pogleda i kontrast boja utiču na to hoće li neko primetiti vaš brend ili ne. U okviru predavanja biće prikazano kako mozak ignoriše stvari koje su dosledne i iste, i fokusira se na razlike. Učesnici će imati priliku da čuju kako uokviriti i prezentovati informacije na način koji odgovara kupcu, odnosno onako kako potrošač obrađuje informaciju.

• Na seminaru će biti reči o tome kako razumeti šta sprečava kupca da shvati zašto kupuje baš vaš brend i kako savladati te prepreke predstavljanjem informacija na pravi način. Takođe, biće objašnjeni različiti načini na osnovu kojih se mogu podstaći potrošači da kupuju baš vašu robnu marku.


Kompletnu brošuru  o radionici možete preuzeti OVDE.


O predavaču

Tony Durham je jedan od svetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Rođen u Velikoj Britaniji, Durham je svoju karijeru započeo davne 1982. godine u kompaniji “Procter & Gamble”, gde je ostao 35 godina. Tokom svog rada za “P&G”, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svetskih brendova o tome kako mogu da promene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Poslednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obeležio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka.

Sledeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korišćenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mesto gde su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom sveta i predstavljaju važan adut za mnoge svetske kompanije.

Tony Durham Consulting Limited
Godine 2017. Durham je osnovao sopstvenu konsultantsku kompaniju, “Tony Durham Consulting Limited”, sa ciljem da pomogne kompanijama u izradi strategija i povećanju prihoda pomoću znanja koje je usvojio o psihologiji kupaca. Ova konsultantska firma nudi usluge treninga i podučavanja vlasnika kompanija i brend menadžera o psihologiji kupaca i uticaju faktora kao što su dizajn paketa, pozicioniranje polica i oglašavanje na prodaju i potrošačko iskustvo.


 CENA po učesniku iznosi 350 evra (u cenu nije uračunat PDV)


INFORMACIJE I PRIJAVE
Mirjana Ivanković, menadžerka projekta
mirjana@instore.rs
+381 69 11 22 460