Ariel predstavio inovativnu kartonsku ambalažu koja štedi plastiku

AKTUELNO

Marketing

16.11.2022.

Po prvi put ikada, Ariel, vodeći brend kompanije P&G, predstavlja svoju novu kartonsku ECOCLIC kutiju. Nova kartonska ambalaža je FSC sertifikovana i dizajnirana je tako da pri otvaranju bude inkluzivna i intuitivna za sve odrasle osobe zahvaljujući tehnologiji. Takođe, sertifikovana je za bezbednost dece.

Novo kartonsko pakovanje se u potpunosti može reciklirati. ECOCLIC kutija je napravljena od 70%+ recikliranih vlakana, a Ariel Pods se proizvodi bez otpada za deponiju. Ovaj potez je važan korak u Arielovoj posvećenosti da pomogne u smanjenju proizvodnje čiste plastike u sklopu poslovanja u sektoru nege tkanina za 30% u Evropi do 2025. godine.

Pored smanjenja plastike, Arielova novodizajnirana ambalaža je ergonomičnija za upotrebu i ima pametan i uverljivo glasan „jedan klik“ koji daje do znanja da je pakovanje zatvoreno nakon upotrebe i obezbeđuje da mališani ostanu bezbedni.

Arielova ECOCLIC kutija takođe uključuje novokreirani taktilni marker i NaviLens tehnologiju, kako bi se pomoglo osobama sa oštećenjima vida, spretnosti ili kognitivnih sposobnosti. Taktilni marker je utisnut na spoljašnjoj strani kutije na gornjoj ploči koja je u obliku mašine za pranje veša. Ovo je razvio P&G kako bi pomogao ljudima sa gubitkom vida da identifikuju da kupuju deterdžent.

NaviLens je specijalno razvijen kod za osobe sa oštećenim vidom. Kada se aplikacija NaviLens instalira, korisnici mogu da skeniraju proizvod preko kamere svog uređaja da bi dobili važne informacije o pakovanju i proizvodu, bilo audio ili velikim jasnim tekstom, i locirali gde se proizvod nalazi sa velikom preciznošću koristeći Proširenu stvarnost (AR) sa zvukom. NaviLens kodovi se mogu skenirati na razdaljini većoj 12 puta od gustih QR ili bar kodova. 

Dok teži održivijem pakovanju, Ariel ostaje posvećen svojoj misiji da ponudi izvanrednu snagu čišćenja i svežinu čak i pri pranju u hladnoj vodi. Novi Ariel PODS su dizajnirani za izvanredno uklanjanje mrlja čak i u hladnoj vodi. Hladnije pranje je bolje za planetu jer skoro 60% ugljeničnog otiska vašeg veša dolazi uglavnom zbog zagrevanja vode. Kada bi svi u Evropi smanjili temperaturu svog pranja sa 40°C na 30°C, mogli bismo smanjiti emisiju za 3,5 miliona tona CO2 godišnje, što je ekvivalentno uklanjanju dva miliona automobila sa puta, navodi u saopštenju kompanija. 

izvor: InStore
foto: Ariel