Izabran Proizvod Godine: "Otporni" na sve krize

AKTUELNO

Srbija

21.11.2022.

Najveći svetski marketinški alat za predstavljanje inovacija, promena i poboljšanja Izabran Proizvod Godine, u ovoj ediciji može se pohvaliti rastom interesovanja za nominacije u zemljama sveta i regiona.

Naime, trenutna situacija izazvana dešavanjima na istoku Evrope, kao i celokupna situacija sa virusom Covid-19, nisu uspeli da poremete kompaniju na regionalnom, evrposkom i globalnom nivou.

Zemlje zapadne Evrope u kojima se nominacije privode kraju beleže rast interesovanja i povećanje broja nominovanih proizvoda u svim kategorijama, ali iz kompanije poručuju da to nije neočekivano, jer u vremenima krize bitno je odvojiti se od konkurencije na policama. Prema njihovim rečima, najbolji način za to jeste pečat Izabran Proizvod Godine (Product of the Year)

Ovo potvrđuje da je pečat Izabran Proizvod Godine (Product of the Year) broj 1 alat kompanijama za diferencijaciju od konkurencije i ostvarivanje svojih poslovnih ciljeva kako u regionu, tako i na svetskom nivou. Takođe, opširno istraživanje koje kompanija dostavlja u saradnji sa partnerom na globalnom nivou, agencijom NielsenIQ, veoma je važno za proizvođače kako bi dobili uvid u mišljenje kupaca iz određene kategorije, dodaje se u saopštenju organizatora.

Srbija ne zaostaje za zemljama regiona, nominacije su otvorene i traju do 15. januara, a na koji način možete nominovati svoje proizvode pogledajte na zvaničnom sajtu.