Summi1
Summit2

Velika Britanija: Aldi probudio nostalgiju kod potrošača novom kampanjom

AKTUELNO

Marketing

22.11.2022

Nova kampanja uključe video od 90 sekundi u kome vidimo maskotu kompanije, Kevina Šargarepu (Kevin the Carrot), u rimejku popularnog božićnog filma "Sam u kući"

Napravljen u saradnji sa agencijom McCann UK, 90-sekundni oglas počinje tamo gde je Aldijev tizer reklama "Fast of Football" stala ranije ove nedelje, a Kevinova porodica trči da se ukrca na let za Pariz za božićne praznike. Međutim, Kevin je ostao kod kuće, igrajući fudbala sa poznatim ličnostima.

Nakon što se Kevin uspešno spoji sa svojom porodicom, narator završava video pozivom gledaocima da učine Božić neverovatnim za sve.

Oglas takođe naglašava Aldijevo partnerstvo sa dobrotvornom organizacijom za donaciju hrane Neighbourly, pri čemu je Kevinova porodica zastala u žurbi da donira štandu Neighbourly na aerodromu i razgovarala sa ambasadorom brenda Marcusom Radishfordom.

Izvor: Marketing Week
Foto: Aldi