Grand kafa dobitnik nagrade „Kampanje sa svrhom“ za projekat „Hajde da imamo vremena za pregled“

NAGRADE

Podrška

23.11.2022.

Više od 12.000 žena u širom Srbije pregledano je u prethodnih godinu dana u mobilnom mamografu, u okviru kampanje „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi u saradnji sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92.

Više od 12.000 žena u širom Srbije pregledano je u prethodnih godinu dana u mobilnom mamografu, u okviru kampanje „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi u saradnji sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92.

Samo u Beogradu, gde je mobilni mamograf bio postavljen od 11. oktobra do 20. novembra, obavljeno je oko 2300 besplatnih pregleda. Tokom prethodnih meseci mamograf je bio i u Valjevu, Zrenjaninu, Kragujevcu,  Negotinu.

Važnost akcije prepoznao je i Festival društveno odgovorne komunikacije, koji podstiče i odlikuje društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca. Kampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena za pregled“ nagrađena je titulom „Kampanje sa svrhom“ . 

Kao odgovorna kompanija, i ove godine smo se nastavili ovu veoma važnu akciju, kojom podsećamo da se za najvažnije stvari u životu može i mora naći vremena, a preventivni pregledi svakako treba da budu na listi prioriteta. Veliki odziv žena u svim gradovima u kojima je bio postavljen mobilni mamograf potvrđuje da radimo pravu stvar. Drago nam je da je naša kampanja prepoznata i od strane stručne javnosti i nadamo se da će se u budućnosti sve više brendova i kompanija okrenuti društveno odgovornoj komunikaciji i kampanjama, rekla je Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager u Grand kafi (Atlantic Grupa). 

Uz poruku „Ne gledaj u šolju; pregledaj se!“, Grand kafa zajedno sa partnerima nastavlja i dalje borbu protiv najčešćeg malignog tumora kod žena – raka dojke, sa zajedničkim ciljem da se što veći broj žena pregleda i na vreme uspešno izbori sa ovom bolešću. 


Mamografija je zlatni standard u dijagnostifikovanju raka dojke. Ovim pregledom se mogu otkriti promene u dojci, koje se ne mogu napipati ili otkriti drugim vrstama pregleda. Mamografiju se preporučuje ženama starosne dobi od 45. do 69. godine, koje u poslednje dve godine nisu uradile mamografiju, kao i ženama posle 40-te godine koje u svojoj porodičnoj anamnezi imaju blisku srodnicu obolelu ili lečenu od raka (majka, baka, sestra…).