Nakon uspešnih finansijskih rezultata, iz kompanije dm sumiraju i svoju poslovnu filozofiju.
Verujemo da lanac dm godinama opravdava titulu jednog od najodgovornijih tržišnih subjekata, a kada takav epitet često čujete i od vaših kupaca, znate da ste odabrali pravi put. Kompanija dm proslavila je ove godine punoletstvo i ponosni smo na to što smo svaki svoj poslovni poduhvat sproveli savesno, imajući u vidu senzibilitet zajednice u kojoj poslujemo i živimo. Osećamo dužnost, ali i zadovoljstvo, da našu poziciju koristimo za izgradnju zdravijeg i srećnijeg okruženja i budemo pokret.ači pozitivnih promena u društvu, ističe Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija
Najveći deo donacija kompanija dm izdvojila je za podršku zdravstvu, te je tokom 2022. u ovoj oblasti donirala sredstva u iznosu od 19,87 miliona dinara. Među tim donacijama izdvaja se 14,43 miliona dinara koje je dm uručio Ginekološko-akušerskoj klinici Narodni front. Tokom novembra, u kampanji Movember, kojom se tradicionalno skreće pažnja na prevenciju i brigu o muškom zdravlju, usmereno je više od 1,74 miliona dinara zdravstvu za nabavku neophodne opreme.
U protekloj godini u akciji Humanitarni sat, prilikom svakog otvaranja novih i preuređenja postojećih drogerija, prikupljeno je više od sedam miliona dinara, koje je dm u vidu robe i prateće opreme donirao raznim zdravstvenim i obrazovnim ustanovama.
Tradicionalno, umesto ponude popusta na Crni petak, kompanija dm inicijativom Giving Friday u humanitarne svrhe odvaja pet odsto od celokupnog prometa ostvarenog tog dana. Ove godine je četiri miliona dinara namenjeno Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.
Kompanija je podržala dm Žensku trku u organizaciji Beogradskog maratona, a u protekloj godini je sigurnim kućama donirala robna sredstva u vrednosti od 990.000 dinara s ciljem da pruži podršku posebno osetljivim kategorijama stanovništva.
Brojnim donacijama obrazovnim ustanovama, više od 2,13 miliona dinara usmereno je osnovnim i srednjim školama, dok je domovima za nezbrinutu decu i centrima socijalne zaštite usmereno preko 3,19 miliona dinara. Osim toga, ostalim donacijama u ukupnoj vrednosti od 2,7 miliona dinara pružena je podrška raznim udruženjima širom Srbije.
Kompanija je pomoć usmerila i na brigu o životinjama - tako je dm ove godine azilima i udruženjima za zaštitu životinja donirao robna sredstva u iznosu od 340.000 dinara.
dm je u okviru inicijative Zasadi drvo, od početka akcije 2019. godine u Srbiji posadio više od 350.000 sadnica. Pokretači najveće akcije pošumljavanja u našoj zemlji, dm drogerije i Adria Media Group zajedno s institucionalnim partnerima, svoju inicijativu nastaviće i naredne godine, tokom koje je planirana sadnja još 250.000 sadnica širom Srbije.
Kao pokretač brojnih humanitarnih akcija i kampanja s dugoročnim ciljevima, drogerijski lanac dm svakodnevno doprinosi zajednici, služeći kao primer dobrog poslovanja i društveno odgovornog delovanja. Kako bi nastavili da svet čine boljim mestom za život, iz dm-a poručuju da će se i dalje truditi da motivišu i ohrabre pojedince i druge kompanije da na svaki način učestvuju u borbi za kvalitetniju budućnost svih nas i generacija koje dolaze, zaključuje se u saopštenju kompanije.
izvor: InStore
foto: dm drogerie markt