U našoj takmičarskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, kao i slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česta posledica pregovaranja i odbijanja.
Koliko kupaca ste izgubili zbog nerešenih sukoba!? Koliko je to izgubljenih prilika i stotina hiljada evra? U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati.
7 vrsta “teških” kupaca i kako uspešno pregovarati s njima?
Cilj ove edukacije je postizanje izvrsnih pregovaračkih rezultata sa “teškim” kupcima kroz detektovanje:
• Ko su i šta je cilj “teških” kupaca?
• 15 taktika “teških” kupaca
• Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolisati bes za
vreme verbalnog napada?
• Kako neutralizovati “agresora” i usemeriti razgovor
prema win-win ishodu?
• Od protivnika izgraditi saradnika – iluzija ili...
Trening obuhvata tri osnovne celine koje uključuju niz tehnika i veština koje su lako primenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama sa „teškim“ kupcima: šta je ljutnja i kako ljudi manipulišu ljutnjom, self management, words management. Deo self managementa uključuje veštine upravljanja vlastitim stanjima, a words managementa - jezične obrasce na verbalni napad koji nam omogućavaju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim pregovaračkim situacijama.
Nastanak ljutnje
• Uzroci i posledice konflikta
• Neverbalni pokazatelji ljutnje
• Svrha ljutnje
• Funkcionalni i disfunkcionalni konflikt
Predavač: Davorka Biondić Vince
• 25 godina iskustva na menadžerskim pozicijama u domaćim i stranim trgovačkim lancima
• 11 godina član Uprave za nabavku i prokurista u grupaciji Lidl & Schwarz (Hrvatska)
• Direktor nabavke u trgovačkom lancu SPAR Hrvatska
• Samostalno je vodila više od 10.000 pregovora s domaćim i internacionalnim partnerima
• Odgovorna za nabavnu vrednost robe u visini 200 miliona €
• Više od 15.000 polaznika seminara/radionica iz celog regiona
• Dipl. Ekonomista (Ekonomski fakultet u Zagrebu)
• Vlasnica i direktor konsultantske kompanije „BIONDI“ d.o.o.
• Usavršavala se na poslovnim školama u Nemačkoj za područje menadžmenta i poslovnog pregovaranja: „MMCT“ Hannover, „HAUFE Akademie“ Bitzfeld, „COMMAX Consulting AG“ München, „GABLER Management Institut“ Wiesbaden
• Predavač na domaćim i inostranim FMCG konferencijama
• Trener pregovaranja, prezentacijski trener, lidership, upravljanje konfliktom, motivacioni govornik, predavač na domaćim i inostranim FMCG konferencijama
• Dobitnica je nagrade Međunarodnog ekonomskog foruma za doprinos u preduzetništvu u srednjoj i jugoistočnoj Evropi „Stvaratelji za vekove“ za 2015.god
• Autorka bestsellera „Kako uspešno pregovarati“
• Autorka knjige „Upravljanje konfliktom“ (pregovori s „teškim“ kupcima)
• Predavač je u Centru za poduzetništvo Zagreb, kao i na FMCG konferencijama u zemlji i inostranstvu
Reference
Dijamant, Atlantic Grupa, DM Srbija, Coca-Cola, Polimark, Bambi, Heineken, Podravka, Deloitte, Carlsberg, Ericsson, Dukat, Franck, BASF, Vindija, Saponia, Barilla, Reckitt, AWT, Basket, Delikos, Erdal, Expo MNE, ITN, Delta real estate, Keprom, Milšped, Mlekoprodukt, Mlekara Spasojević, Nectar, Propulzija, Žitoprerada, Žitosrem, Ducla, Ruma promet, Fan& Fit, Art Ival, Ekofil, Agropartner, Yuco Hemija...
CENA
• 1 osoba : 230 €
• 2 osobe iz kompanije: 220 €/po osobi
• 3 osobe iz kompanije: 210 €/po osobi
• 4 i više osoba iz iste kompanije 200 €/po osobi
U cenu kotizacije uračunate su tri kafe pauze + ručak. U cenu nije uračunat PDV
PRIJAVE
Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs
+381 69 112 24 60