Summi1
Summit2

Jednodnevna FMCG radionica 09. mart - Saznajte kako ego utiče na maržu

EDUKACIJE

Radionice

24.02.2023

Predavači: Jelena Knežević Vlahović i Sanja Begović

Jednodnevna radionica Lider u ogledalu nastala je kao logičan odaziv na novo vreme. Zahtevi tržišta i okruženja nikad nisu bili veći. Novo vreme od organizacije traži bržu dinamiku, kompleksnost, sopstveni put i tim koji taj put može da prati. Da, ljudi, ljudi i samo ljudi su ti koji mogu da odgovore novim izazovima stručnošću, neprestanim učenjem i razvojem.

Zato je ova radionica tu. Da oni koji razumeju koliko su za organizaciju važni ljudi i liderske veštine mogu da dođu, da spoznaju i nauče kroz igru, teoriju i praksu.

Mentorke koje će se igrati sa polaznicima u zajedničkom zbiru imaju iza sebe bezmalo 50 godina iskustva i rada sa ljudima i liderima u realnom sektoru i rado će na pomalo neobičan način da potaknu polaznike da iz nekog drugog, opuštenijeg ugla sagledaju svoju ulogu u organizaciji, kao i sebe same.


Za koga je kreirana ova radionica:

- za rukovodioce i tim lidere, koji i dalje uče o tome kako lični uticaj donosi rezultat
- za srednji i top menadžment koji se svakodnevno suočava sa potrebom da brzo i jasno da cilj, isprati napredak i donese rezultat
- za sve one koji su u prodaji, nabavci i category managementu i stalno moraju dati više od sebe i svog tima

Zašto je nastala:

• zbog toga što je rešenje svih problema savremenih
organizacija i zajednica razvoj veština onih koji ih vode
• zbog potrebe da se podigne svest o važnosti vođenja i
razvoja ljudi

Metode koje će se koristiti:

• Razgovor, igra, teorija

Cilj radionice:

• da se vidi i prihvati svoj odraz u ogledalu
• da se uklopi sopstveni odraz u postojeći organizacijski pazl
• da se primeni sopstveno učenje odmah u organizaciji


AGENDA

01. Komunikacija i sve njene perspektive - sa svima koji na uspeh utiču (tim, dobavljači, kupci, partneri):

a. Da li se cilj komunicira ili podrazumeva?
b. Zašto bez alata nema zanata? Feedback, izvještaj, procedure - ključni alati za bolji rezultat
c. Kako znate da vas čuju, a još više da ih čujete?

02. Svest o sebi i drugima - kako  vidimo sebe i ostale, šta su ključne spoznaje i učenja:

a. Kako lider zna odakle dolazi rezultat?
b. Upravlja li se jednako kategorijom i ljudima?
c. Kakve veze ima empatija sa većom maržom?
d. Kako samokontrola i prilagodljivost podižu promet?

03. Moć i uticaj – kako moć pretvoriti u pozitivan uticaj:

a. Da li moć povećava profit?
b. Kako ego smanjuje, a uticaj povećava maržu?
c. Zašto nema uspeha bez uigranog tima?
d. Da li je najveći uspeh prijatelj ili neprijatelj lidera?


O predavačima

Jelena Knežević Vlahović je konsultantkinja za razvoj kompanija, timova i pojedinaca. Svoje, preko 20 godina dugo, iskustvo u vođenju timova je gradila u maloprodaji, od društvene, preko privatne, pa do internacionalne kompanije - od Direktorke nabavke i distribucije u „Pekabeta“ AD, preko Direktorke Category Managementa SRB, BIH i CG u „Delta Maxi grupi“, pa do Potpredsednice za Category Management u „Delhaize Serbia“. 

Sanja Begović je executive coach, konsultantkinja ipreduzetnica. Nakon kratkog izleta u svet finansija („Končar D&ST“) stiče značajna iskustva u prodaji kroz različite izvršne i rukovodeće funkcije. Od slaganja polica do CEO-a. Radila je u kompanijama FMCG sektora („Orbico grupa“) i u području prodaje poslovnih informacija i usluga („Bonline Bisnode - D&B“). Osim rada na razvoju ljudi i organizacija aktivno učestvuje u razvoju i organizaciji najvećeg svetskog muzejskog franšiznog lanca “Muzej iluzija”.

Ono što povezuje ove dve mentorke je činjenica da su kroz godine iskustva kreirale i ostvarile uspešne timove i karijere. Spoznale su da je sposobnost vođenja ljudi zasnovana na konstantnoj vlastitoj otvorenosti za učenje i razvoj i ujedno i najveća ekspertiza od svih i da je od kritičnog značaja za održivost bilo kog biznisa. Stoga kroz radionice i ostale oblike savetovanja žele deliti svoje bogato iskustvo i edukaciju, kao i interes za ljude, jer veruju da svako od nas u sebi ima sve što mu treba, samo je pitanje načina, fokusa i truda kako to aktivirati i unaprediti.


CENA

• 1 osoba : 230 € 
• 2 osobe iz kompanije: 220 €/po osobi 
• 3 osobe iz kompanije: 210 €/po osobi 
• 4 i više osoba iz iste kompanije 200 €/po osobi

U cenu kotizacije uračunate su tri kafe pauze + ručak. U cenu nije uračunat PDV


PRIJAVE
Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs
+381 69 112 24 60