Summi1
Summit2

Velika Britanija: Heinz lansirao pileća krilca na bazi pasulja

AKTUELNO

Svet

08.02.2023

Nova krilca nemaju meso u svom sastavu, već su kreirana od asortimana povrća i pasulja.

Krilca dolaze u tri varijante i primarna ciljna grupa su im deca, navodi kompanija.

Znamo da roditelji žele brze, jednostavne obroke koje će njihova deca jesti – ali takođe žele da budu ukusni. Takođe vidimo da se više roditelja odlučuje za opcije bez mesa najmanje jednom nedeljno, rekla je Sophie Higgins, šef rasta platforme Heinz New Ventures.

Lansiranje dolazi dve godine nakon predstavljanja prvog burgera na bazi pasulja, nakon čega je kompanija proširila asortiman dodavši soseve i konzervirane supe na bazi pasulja.

Američki ogranak kompanije je u međuvremenu sklopio saradnju sa kompanijom NotCo kako bi proširili asortiman proizvoda u SAD. 

Ponekad, da biste bili efikasniji i efikasniji, morate da dovedete partnere da vam pomognu na tom putu, rekao je glavni izvršni direktor Kraft Heinz-a Miguel Patricio.

Izvor: Vegconomist
Foto: Heinz