Summi1
Summit2

Glovo pokreće Fond za uticaj, inicijativu za podršku ekološkim i socijalnim projektima

POSLOVANJE

Podrška

30.03.2023

Glovo, jedna od vodećih svetskih aplikacija sa više kategorija, najavila je pokretanje Fonda za uticaj, prve konkretne inicijative u okviru industrije - mali iznos Glovo zarade od svake porudžbine namenjen je podršci projektima uticaja i održivosti. Do kraja 2023. godine predviđa se da će Fond za uticaj generisati 5 miliona evra na globalnom nivou.

Fokus programa je na lokalnim zajednicama, očuvanju klime, kvalitetnoj digitalizaciji malih lokalnih preduzeća, premošćivanju rodnih razlika, kao i sveobuhvatnoj obuci njenih kurira.

Sebastien Pellion, na čelu odeljenja za Uticaj i održivost u Glovo, rekao je o Glovo Fondu za uticaj: Od ključnog je značaja da sve kompanije preduzmu one korake koje su u mogućnosti, kako bi osnažili one kojima je to potrebno, kao i da rade zajedno na spasavanju planete. Trenutno jedinstven u industriji, Fond za uticaj dizajniran je da obezbedi vitalna finansijska sredstva za rešavanje socio-ekoloških izazova.

Jedan od prioriteta Fonda svakako je opšte smanjenje gladi u svetu. Pokrivanjem troškova isporuke za nevladine organizacije, koje zatim mogu besplatno da pristupe kompletnoj Glovo logistici, kao i distribucijom artikala ugroženim porodicama – širom sveta isporučeno je više od 2,3 miliona obroka i ušteđeno je oko 1.100 tona hrane preko Glovo Accessa – od marta 2020. do danas.

Naravno, klimatska akcija je takođe na samom vrhu liste Glovo prioriteta. Upravo zbog toga, Glovo nastavlja da preduzima dalje korake kako bi kompanija značajno smanjila svoj karbonski otisak. Fond za uticaj će ubrzati smanjenje emisije CO2 u lancu Glovo poslovanja, obezbeđujući resurse za dalju elektrifikaciju kurirske službe, kao i održivo pakovanje. U 2022. emisija CO2 smanjena je za 8.800 tona u poslovnom lancu Glovo.

Da bi podržao lokalno preduzetništvo iz industrije restorana i maloprodaje, Glovo želi da pomogne malim lokalnim kompanijama da se digitalizuju i rastu na mreži. Kompanija je u Srbiji realizovala Booster kampanju za mala i srednja preduzeća – seriju akcija u okviru aplikacije posvećenih lokalnim preduzećima, a koje za cilj imaju povećanje njihove vidljivosti i porudžbina.

Preko Fonda za uticaj, Glovo aktivno ulaže i u nekoliko obrazovnih programa za kurire koji sarađuju sa aplikacijom, kako bi im pomogao u njihovom profesionalnom razvoju, a oni stekli veštine neophodne za pristup kvalifikovanijim poslovima. Krajem 2022. godine u Srbiji je pokrenuta inicijativa "Zavet kuririma“ čiji je deo G-learning platforma, preko koje registrovani provajderi dobijaju besplatan pristup različitim edukativnim kursevima. 

Takođe, tokom 2023. godine Fond za uticaj će uložiti 195.000 evra za pomoć građanima Ukrajine i podršku lokalnim nevladinim organizacijama koje pomažu zajednicama pogođenim ratom. Od početka sukoba, Glovo je isporučio više od 114.000 obroka za zajednicu i 54.000 kg hrane preko Glovo Access-a.

izvor: InStore
foto: Glovo