Summi1
Summit2

Kako su FMCG brendovi obeležili Svetski dan šale 2023?

AKTUELNO

Marketing

07.04.2023

Svetski dan šale je kao i svake godine odlična prilika za kompanije da se malo zabave i poigraju sa potrošačima, nezavisno od industrije u kojoj rade, zbog čega vam InStore Media predstavlja najbolje prvoaprilske šale FMCG brendova koje su obeležile Svetski dan šale 2023!

Heinz
Kompanija je za ovogodišnji Dan šale odlučila da lansira flašu za kečap koja se otvara i sa gornje i sa donje strane. 

Kako se navodi u saopštenju za štampu, Heinz je razvio ovu flašu, jer zna da su potrošači podeljeni oko toga kako da čuvaju boce kečapa, odnosno da li treba da ih drže uspravno sa poklopcem na gore ili obrnuto sa poklopcem na dole.

Tic-Tac
Tic-Tac je nakon svoje najnovije saradnje sa brendom Sprite odlučila da se našali sa potrošačima i "lansira" Tic-Tac bombone sa ukusom Nutella krema, koji nudi potrošačima zanimljivu mešavinu mente i Nutella krema, dok se na etiketi nalazi nekoliko slatkih crtanih likova u obliku Tic-Tac-a koji drže teglu Nutelle.

KitKat
Poznata čokoladica je 1. aprila 2023. dobila i petu štanglicu, kao i novi moto: "Pauziraj pet minuta!" ("Take Five!") umesto prethodnog "Napravi pauzu, pojedi KitKat".

Ovaj preokret na našem klasičnom KitKat-u je nastajao godinama, tako da smo oduševljeni što ćemo konačno podeliti naš cenjeni petoprsti KitKat. Kao što ljubitelji brenda znaju, naša štangla dolazi u varijanti sa 2 i 4 prsta, pa smo pomislili, zašto ne bismo napravili punu pesnicu, rekla je Katherine Barr, direktorka inovacija za KitKat.

Durex
Kompanija je u susret Svetskom danu šale lansirala "The Happiest Meal" koji aludira na popularni obrok lanca brze hrane McDonald's "Happy Meal". Ovaj obrok, koji su potrošači mogli da kupe samo 1. aprila, uključuje porciju pomfrita, pohovanih pilećih krilaca i sok koji nosi naziv kao jedna vrsta kondoma ovog proizvođača. 

Pripremila: Svetlana Videnov