Summi1
Summit2

Holandija: Albert Heijn lansirao kampanju "Prava cena"

AKTUELNO

Marketing

04.05.2023

Trgovac je lansirao kampanju "Prava cena" ("True Pricing") kako bi skrenuo pažnju na "skrivene troškove" proizvodnje određenih proizvoda.

"Prava cena" uzima u obzir društvene i ekološke faktore u celom proizvodnom lancu, kao što su emisije CO2, potrošnja vode, upotreba sirovina i uslovi rada.

Kao deo eksperimenta, Albert Hajn je izračunao "pravu cenu" kafe, mleka i ovsenog mleka, pa tako kafa sada na primer košta 2.08 evra umesto 2 evra.

Holandski trgovac će iskoristiti prihod od dodatnog iznosa koji su kupci spremni da plate za pravu cenu ovih proizvoda za dodatna ulaganja u projekat Rainforest Alliance koji radi na kreiranju održivih plantaža za uzgoj kafe širom sveta.

Kampanja je zasad lansirana u tri To Go prodavnice u gradovima Groningen, Wageningen i Zaandam, dok je u narednom periodu planirano uvođenje kampanje na više lokacija i proširenje asortimana.

Izvor: esmmagazine
Foto: Albert Heijn