Proslava je počela 16. maja konferencijom za novinare i obilaskom nove centrale Lidla u Bad Wimpfenu, dok će u narednih 20 nedelja diskont u vlasništvu Schwarz grupe predstaviti niz rođendanskih ponuda, popusta, takmičenja i događaja.
U okviru proslave će takođe biti lansiran niz asortimana privatnih marki sa retro izgledom, uključujući izdanja iz 1970-ih, 1980-ih i 1990-ih.
Uvek smo ostali verni našem diskontnom DNK. Već 50 godina naš je cilj, kao pouzdanog lokalnog dobavljača, da našim kupcima ponudimo odličan kvalitet, svežinu i veliki izbor svakodnevnih proizvoda po uobičajeno niskoj Lidl ceni. To možemo da postignemo samo zajedničkim snagama i uz pomoć posvećenih kolega i jakih partnera. Naši kupci, koji su nam verni pet decenija, takođe cene svakodnevnu posvećenost celog Lidl tima, rekao je Christian Härtnagel, generalni direktor Lidla u Nemačkoj.
Härtnagel je napomenuo da kompanija takođe po prvi put probija brojku od 100.000 zaposlenih.
Izvor: esmmagazine
Foto: Lidl