Prema njihovim rečima, Lidl i Trek su dva uspešna međunarodna brenda koje je ujedinila posvećenost uspesima, zato zajedno imaju niz ambicioznih planova – formiranje biciklističkog tima koji će uzbuditi i inspirisati fanove ovog sporta širom sveta, buduće generacije šampiona, kako u muškoj tako i u ženskoj konkurenciji, kao i sve bicikliste, bilo da se ovim sportom bave profesionalno ili rekreativno.
Kao partneri, Lidl i Trek se neće fokusirati samo na sportske uspehe, već i na teme poput zdravlja u sportu, treninga i osvešćene ishrane, poručuje se u saopštenju.
Za obe kompanije je od suštinskog značaja da promovišu zdraviji i fizički aktivan način života kao deo svoje društvene odgovornosti.
Biciklizam je dostupan svima, zato nam je posebno drago da upravo sponzorstvom sporta koji je pristupačan većem broju ljudi promovišemo zdravije stilove života, izjavila je Jasmina Šrndić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija.
O Treku
Trek Bicycle je globalni lider u dizajniranju i proizvodnji bicikala i sličnih proizvoda. Trek veruje da bicikl može biti jednostavno rešenje i za najkompleksnije probleme i posvećen je rušenju barijera koje ljude sprečavaju da češće koriste bicikl za prevoz, rekreaciju i kao inspiraciju.
izvor: InStore
foto: Lidl