Summi1
Summit2

Hrvatska: Kraš predstavio novi vizuelni identitet Ki-Ki bombona

AKTUELNO

Marketing

29.06.2023

Kompanija je u okviru kampanje "U sebi se smiješ kad Ki-Ki dobiješ" predstavila novi izgled pakovanja poznatih bombona.

Sva tri proizvoda pod brendom Ki-Ki ("Kikići", "Punioza" i "Gumioza") dobili su novi vizuelni izgled koji uključuje nove maskote brenda - čudovišta. 

Sem novog vizuelnog identiteta, bombone Kikići i Punioza ostale iste, dok je Gumioza dobila novi ukus - kisele bombone.

Podsetimo, Kraš je nedavno predstavio i novi proizvod - Domaćicu Multigrain, koja sadrži čak pet vrsta žitarica: pšenicu, speltu, zob, heljdu i ječam.

Kraš grupa je u 2022. godini ostvarila prihod u iznosu od 1.176,4 miliona kuna (156,1 milion evra), a nakon pokrića ukupnih poslovnih rashoda ostvarena je dobit pre oporezivanja u iznosu od 44,79 miliona kuna (5,9 miliona evra), što je rast od 16,5 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Izvor: InStore.hr
Foto: Kraš