Poruka ovogodišnje kampanje čula se još glasnije, jer je u saradnji sa poznatom autorkom i tekstopiscem Bojanom Vunturišević, snimljena himna posvećena osobama koje društvo percipira kao drugačije.
"Čitav svet neka shvati da svi smo mi dijamanti", stih je pesme upućen zajednici, koji treba da ukaže da ljubav i razumevanje ne znaju za različitosti.
Ove godine se na policama našlo milion i dvesta hiljada flaša Dijamant ulja, sa posebno oslikanom etiketom, a od svake kupljene boce, po jedan dinar odvojen je i doniran nacionalnom Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom.
Snežana Milivojević, predsednica udruženja, istakla je koliko je podrška koju Dijamant pruža osobama sa Daunovim sindromom važna za njihov dalji razvoj i formiranje kvalitetnijeg i ispunjenijeg života.
Završetak kampanje obeležen je na jedinstven način, oslikavanjem zida kompanije, u kojem su učestvovali umetnici iz različitih gradova Srbije. Grafiteri su kroz oblike i simbole oživeli ideje o inkluzivnom društvu, koje treba da inspirišu na zajedništvo, prihvatanje različitosti i pružanje podrške Daun zajednici.
Kampanju smo započeli snažnom porukom, uz himnu, a završili smo je na način koji će ostati kao trajna uspomena zabeležena na zidovima naše fabrike. Cilj akcije "Prati suncokret" nije samo finansijska podrška, već i pružanje pomoći osobama koje su jedinstvene i posebne na svoj način, da se osećaju sigurno i prihvaćeno u društvu, izjavila je Bojana Petrašek Dunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant.
Izvor: InStore
Foto: Dijamant