Summi1
Summit2

Nemačka: Edeka lansirala smuti kako bi podstakla doniranje matičnih ćelija

AKTUELNO

PL

23.08.2023

Trgovac je, u saradnji sa neprofitnom organizacijom DKMS (Deutsche Knochenmarkspenderdatei), lansirao ograničeno izdanje smutija u okviru svog asortimana "All in Fruits".

Na smutijima se nalazi QR kod koji potrošače vodi ka formularu za prijavu za doniranje matičnih ćelija, nakon čega im DKMS šalje uputstvo za prijavu i slanje uzorka.

Kompanija će od svake prodaje ovog smutija izdvojiti 10 centi za organizaciju DKMS, kako bi pomogao registraciju novih donora matičnih ćelija.

Smuti je dostupan u Edeka, Marktkauf i Netto Marken-Discount prodavnicama.

Iz kompanije dodaju da je u planu promocija akcije i na društvenim mrežama, kao i angažovanje influensera kako bi širili svest o donaciji matičnih ćelija.

Izvor: esmmagazine
Foto: Edeka