To su na današnjoj konferenciji za medije najavile Jasmina Šrndić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija i ministarka za brigu o porodici i demografiju, Darija Kisić.
Kompanija Lidl Srbija poziva buduće, kao i roditelje male dece, da pohađaju ove besplatne radionice i saznaju kako da pravilno pristupe detetu pri razvoju motoričkih veština, istovremeno osiguravajući sticanje navika i pravilan emotivni razvoj.
Za svakog roditelja je vrlo važno da svoje dete izvede na pravi put, pa od prvog dana pažljivo brine o svakom koraku. Na tom putu želimo da Lidl, sa svojim proizvodima visokog kvaliteta koji su namenjeni upravo najmlađima, bude pouzdan partner onima koji o njima brinu. Zato danas pod okriljem našeg Lupilu brenda obeležavamo početak projekta Lupilu radionice ranog razvoja za mlade roditelje, izjavila je Jasmina Šrndić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija.
U toku dana održana je prva od pet planiranih radionica, koju je vodila Anka Marjanović Radonjić, specijalistkinja medicinske psihologije. U sklopu radionice, učesnici su imali priliku da saznaju koje su emocionalne potrebe novorođenčeta i zašto je prva godina života značajna u razvoju, kao i na koji način se partnerska dinamika menja prilikom dolaska novog člana porodice. Radionica je obuhvatila i teme poput emocionalnog i psihološkog razvoja dece, između ostalog i kako prepoznati ponašanja koja odstupaju od uobičajenog razvoja i kada potražiti stručnu pomoć.
Nakon prve održane radionice u Beogradu, „Lupilu radionice ranog razvoja“ će tokom septembra biti sprovedene i u Čačku, Zrenjaninu, Novom Pazaru i Vranju.
Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi paletu superupijajućih pelena i gaćica za bebe, napravljenih bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.
izvor: InStore
foto: Srđan Bosnić