Summi1
Summit2

Always donira 100.000 uložaka u okviru kampanje #KrajMenstrualnomSiromaštvu

DOP

Podrška

04.09.2023

Always, brend kompanije Procter & Gamble, pokreće kampanju #KrajMenstrualnomSiromaštvu zajedno sa neprofitnom organizacijom Prijatelji dece Srbije

Kako se navodi u saopštenju kompanije, u okviru kampanje biće donirano 100.000 uložaka devojčicama i devojkama SOS Dečijih sela Srbije i određenim fakultetima u Beogradu i Novom Sadu. 

Kupovinom bilo kog pakovanja Always uložaka u Maxi, Mega Maxi, Shop&Go i Tempo prodavnicama, Always i Delhaize izdvajaju po jedan uložak za naprofitnu organizaciju Prijatelji dece Srbije. 

Nedostupnost higijenskih proizvoda tokom menstrualnog ciklusa izvor je mnogobrojnih frustracija za devojčice i devojke, od osećanja neprijatnosti i isključenosti, preko izostajanja sa nastave, propuštanja školskih i fakultetskih obaveza, sportskih i drugih kreativnih aktivnosti - koje doprinose samopouzdanju i razvoju veština. Ovde se kriju mnogi socijalni i psihološki aspekti koji mogu ograničiti njihove mogućnosti i šanse i nakon puberteta, izjavila je Iva Eraković, direktorka organizacije Prijatelji dece Srbije. 

Ljudi širom Srbije se mogu pridružiti ovoj borbi protiv menstrualnog siromaštva koju su pokrenuli Always i Prijatelji dece Srbije I dati svoj doprinos nameri da nijedna devojka ne propusti nastavu i izgubi samopouzdanje usled nedostatka higijenskih proizvoda, dodaje se u saopštenju.

Ova inicijativa će trajati do 30. juna 2024. godine.

izvor: InStore
foto: P&G