Ovaj skup, koji kompanija drugu godinu zaredom organizuje za svoje principale, trgovce, saradnike i zaposlene, okupio je oko 150 učesnika. Centralna tema bila je ubrzanje poslovanja uz pomoć podataka i analitike.
Miloš Drača, Sales Director Public & Enterprise, Adriatic, Microsoft, kroz nekoliko primera iz prakse, pokazao je kako kompanije mogu da postanu Data Driven organizacije i kakve koristi i pogodnosti u poslovanju im donosi digitalna transformacija. Na njegovo izlaganje se nadovezao i Altan Atabarut, Digital Transformation & Innovation Lead u kompaniji Akinon, koji je govorio o digitalnoj transformaciji lanaca snabdevanja, ističući da su novo-normalni lanci snabdevanja dosta složeniji od tradicionalnih.
Biljana Atanasković, Head of Data Managemet, Nelt Group, upoznala je prisutne sa procesima digitalizacije i automatizacije koji se sprovode u Neltu, kao i sa onima koji su u planu, ističući da su podaci strateška imovina kompanije i da je cilj Nelta da postane kompanija vođena podacima.
Prepodnevni edukativni deo zaokružen je panel diskusijom koju je vodio Milan Bukorović, CTO, Nelt Group, a u kojoj su, uz Miloša Draču i Altana Atabaruta, učestvovali i Aleksandar Mastilović, ispred Privredne komore Srbije, i Darko Lukić, izvršni potpredsednik kompanije Nelt Group. Oni su, u pokušaju da dođu do odgovara na pitanje kako ubrzati poslovanje uz primenu podataka i analitike, došli do zaključka da je potrebno sistem obrazovanja prilagoditi novim potrebama i stvarati nove profile zanimanja. Takođe, prema mišljenju učesnika panela, potrebna je i bolja saradnja države i privrede, kao i svih privrednih subjekata međusobno, naročito kada je u pitanju razmena podataka.
U nastavku, predstavnici kompanije organizatora ovog dođaja: Miloš Jelić, Darko Lukić i Marko Cilić, CFO, govorili su o najnovijim dešavanjima, ciljevima i planovima kompanije. Obeležavamo 30 godina poslovanja i, kao porodična kompanija, imamo čime da se ponosimo, izjavio je Jelić.
Lukić je podsetio da je njihova strategija Accelerate2025 u drugoj godini sprovođenja i da je jedan od prioriteta te strategije razvoj sva tri stuba kompanije: distribucije, logistike i sopstvenih brendova. Bitan deo strategije su i nova partnerstva, kao i nastavak geografske ekspanzije kompanije, istakao je Lukić.
Cilić je ukazao na trenutnu ekonomsku situaciju u zemlji, i rezultatima ostvarenim u izazovnim okolnostima, ističući da je kompanija zabeležila rezultate bolje od proseka tržišta. U 2024, očekujemo blagi volumenski rat, kao i dalji rast tržišnog učešća, kazao je Cilić.
Za kraj radnog dana, direktori Neltovih kompanija Baby Food Factory i Neoplanta, Nenad Nikolovski i Aco Tomašević, predstavili su rezultate svojih kompanija i brendova, ostvarene u ovoj godini i najavili planove za narednu.
Izvor: InStore
Foto: Branimir Jovanović