Jučerašnja jednodnevna konferencija okupila je više od 500 predstavnika vodećih FMCG kompanija - trgovaca, proizvođača, distributera i širokog spektra pratećih industrija iz više od 10 zemalja.
U ime organizatora, prisutne je pozdravila Vojislava Pešić, business event director, zahvalila se sponzorima i prijateljima konferencije i ukratko ih podsetila na dosadašnje aktivnosti izdavačke kuće InB2B Media u čitavom regionu i najavila neke od budućih projekata. Konferenciju je zatim zvanično otvorio brending partner Ultraplanet.
Više od 20 partnera, sponzora i prijatelja projekta predstavilo je svoje proizvode i usluge u izložbenom prostoru ispred konferencijske sale i tokom programa.
Na 10. FMCG Summitu bilo je reči i o cenovnim politikama, analizama tržišta, liderstvu, primeni AI tehnologija, kao i digitalnoj i vizuelnoj transformaciji trgovina širom sveta.
Među govornicima čija su predavanja učesnici imali prilike da slušaju u prvoj sesiji našli su se Katja Bizjak, retail vertical leader Adriatics, NielsenIQ koja je govorila o potrošačima i industriji u budućnosti; Adnan Begoli, CEO, Info Studio koji je govorio o primeni AI tehnologija u FMCG sektoru, nakon koga su učesnicima Predrag Ćirović, managing director, CPS GfK Srbija i Mladen Kožić, business development manager, GfK Adriatics predstavilni uporednu sliku tržišta Srbije i Hrvatske. Prvi deo programa je zatvorio Ivan Šuleić, CEO, PTP DIS, koji je razgovarao sa Anom Filipović, glavnom i odgovornom urednicom InStore magazina.
Nakon NESCAFÉ pauze za kafu & druženje, govorila je Nataša Marković, generalni direktor, Galeb grupacija o digitalizaciji u maloprodaji i potencijalima sve prisutnije tehnologije u prodavincama. Ray Gaul, CEO, Retail Cities, govorio je o supermarketima u ruralnim oblastima i zašto su oni uspešni u zemljama kao što su Poljska i Hrvatska, a njega je na sceni zamenio Dejan Hadžiosmanović, Business Development Specialist - Retail, Data&AI, BE-terna, koji je prikazao studiju slučaja kako je ova kompanija Studencu olakšala i ubrzala proces pravljenja izveštaja i napredne analitike. Sebastian Rennack, konsultant, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe je govorio o diskonterima i tome kako bi oni trebalo da se postave u budućnosti, ali i koje prednosti imaju drugi formati.
Na početku treće i poslednje sesije, prisutnima su se obratili Darko Lukić, CEO, AMMC i Igor Jokić, Head of Sales & Distribution, Nelt Grupa koji su u dinamičnom razgovoru govorili o vezi između teorije i prakse u prodaji i na koje načine se dopunjuju principi ubeđivanja i neuronauka. Konferenciju je zatvorio zanimljivi razgovor o izazovima u prodaji prehrambenih proizvoda u Srbiji u kom su učestvovali Mate Štetić, Group Vice President for Coffee and Snacks, Atlantic Grupa, Nenad Miščević, CEO, Nectar Group & Ljubomir Babić, CEO, Fun&Fit, dok je moderator bio Milan Ćulibrk, glavni urednik, NIN.
Uskoro će biti dostupno više fotografija sa samog događaja.
InStore Media se ovom prilikom zahvaljuje svim sponzorima i učesnicima.
Izvor: InStore Media
Foto: InStore Media