Asortiman uključuje oko 300 SKU-a u 75 kategorija, prepoznatljivih po uzvičniku koji se nalazi na pakovanju.
U asortiman su uključeni proizvodi kao što su testenine, pivo, čips, pečurke, konzervisana tuna, povrće, riba i sladoled.
Pored hrane, Spesotti linija uključuje i širok spektar proizvoda za negu doma i ličnu negu, saopšteno je iz kompanija.
Kako navodi trgovac, cene ovih proizvoda su garantovano niže od sličnih brendiranih proizvoda.
Lansiranje linije dolazi u trenutku kada se mnogi Italijani bore sa rastućim cenama hrane, pri čemu je inflacija hrane u septembru iznosila 22%, a inflacija 16%.
Italijani su prešli na kupovinu u diskonterima. Ovo je problem za distribuciju, za brendove i za zemlju bogatu proizvodnjom i raznovrsnošću hrane, rekla je Maura Latini, predsednica Coop Italia.
Izvor: esmmagazine
Foto: Coop Italia