Summi1
Summit2

Italija: Coop lansirao novu privatnu robnu marku

AKTUELNO

PL

30.10.2023

Coop Italia je lansirao novu privatnu robnu marku pod nazivom "Spesotti" sa ciljem da pomogne porodicama u trenutku visoke inflacije.

Asortiman uključuje oko 300 SKU-a u 75 kategorija, prepoznatljivih po uzvičniku koji se nalazi na pakovanju.

U asortiman su uključeni proizvodi kao što su testenine, pivo, čips, pečurke, konzervisana tuna, povrće, riba i sladoled.

Pored hrane, Spesotti linija uključuje i širok spektar proizvoda za negu doma i ličnu negu, saopšteno je iz kompanija.

Kako navodi trgovac, cene ovih proizvoda su garantovano niže od sličnih brendiranih proizvoda.

Lansiranje linije dolazi u trenutku kada se mnogi Italijani bore sa rastućim cenama hrane, pri čemu je inflacija hrane u septembru iznosila 22%, a inflacija 16%.

Italijani su prešli na kupovinu u diskonterima. Ovo je problem za distribuciju, za brendove i za zemlju bogatu proizvodnjom i raznovrsnošću hrane, rekla je Maura Latini, predsednica Coop Italia.

Izvor: esmmagazine
Foto: Coop Italia