Kako objašnjavaju iz kompanije, medicinska ishrana poput Fortimela može pomoći pacijentima koji su nedavno otpušteni iz bolnice u smanjenju rizika od neuhranjenosti kada se potrebe u ishrani ne mogu zadovoljiti normalnom hranom.
Da bi uspeo u ovoj novoj kategoriji u Kini, Danone navodi da je sproveo istraživanje navika u ishrani i ukusa kineskih pacijenata, zbog čega će lansirati Fortimel u dva ukusa - crvena urma i godži bobice i mleko.
Pionirska rešenja medicinske ishrane usmerena na pacijente su u srcu naše strategije za specijalizovanu ishranu. Ova inovacija označava ključnu prekretnicu u našoj strateškoj ambiciji da ubrzamo medicinsku ishranu odraslih. Proizvod kombinuje naše 125-godišnje nasleđe i naučnu ekspertizu u medicinskoj ishrani sa našim razumevanjem kineskog zdravstvenog ekosistema kako bi doneo nova rešenja koja podržavaju zdravlje i oporavak kineskih pacijenata, rekao je Jean-Marc Magnaudet, predsednik specijalizovane ishrane u kompaniji Danone.
Kompanija je u Kini takođe prethodno lansirala proizvode Nutrison i Peptisorb sa slamčicom za pacijente koji zbog svog stanja ili bolesti ne mogu normalno da jedu ili gutaju, koji su dostupni u 90% bolnica širom zemlje.
Izvor: FoodBev
Foto: Danone