Summi1
Summit2

Aleksandra Milačić Jelača, direktorka marketinga, The Fun&Fit Company: Iskrenost je ključna

NAGRADE

Intervju

17.11.2023

Aleksandra Milačić Jelača, direktorka marketinga, The Fun&Fit Company je dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji SUPER HERO OF THE YEAR, koje dodeljuje Marketing mreža, najuspešnijim stručnjacima iz kompanija u Srbiji.

Da li potrošači cene brendove koji u kontinuitetu komuniciraju sa njima, bez obzira na dešavanja na tržištu? Vole li potrošači iskrene brendove?

Kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima je veoma važan, ali smatram da je iskrenost ključna. To znači da ne možemo govoriti o kvalitetu naših proizvoda ako se nismo posvetili tome da svaki detalj bude gotovo savršen i da zadovolji i najzahtevnije potrošače. Mlađe generacije danas su veoma svesne i mogu lako prepoznati iskrenost, čak i kad se na prvi pogled možda ne čini očiglednom.

Tako da, upravo zbog te iskrenosti, ali i doslednosti koju smo spomenuli, uticaj brenda će biti snažniji, a rezultati bolji.

Šta danas znači izuzetan poslovni uspeh brenda?

Izuzetan poslovni uspeh brenda danas znači mnogo više od samih brojki i prodaje. U eri brzih promena i kratkog fokusa, imperativ "biti drugačiji" nikada nije bio izraženiji. Brendovi moraju uložiti sve veće napore kako bi privukli pažnju ciljne grupe koja postaje sve zahtevnija.

Društvene mreže su postale epicentar komunikacije o brendovima, gde svako ima priliku da iznese svoje mišljenje. Ovo postavlja veći izazov pred brendove da budu autentični, društveno odgovorni i transparentni. Stvaranje emotivne veze s potrošačima i pružanje vrednosti koja prevazilazi osnovnu funkciju proizvoda postalo je ključno. Brendovi koji uspeju da istinski razumeju i zadovolje očekivanja svoje ciljne grupe, uz neprestanu inovaciju i prilagodljivost, imaju šansu da postignu izuzetan poslovni uspeh. 

Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od brendova?

Potrošač 3.0 je neko ko jako dobro barata svojim vremenom i koristi ga na najefikasniji mogući način. Svoje vreme ceni najviše na svetu, udovoljava sebi, očekuje maksimalnu vrednost za ono što plati i ima ogroman izbor pred sobom. Ako želimo da i naš brend bude sfera njegovog interesovanja, moramo učiniti da on postane deo njegovog vremena. Potrebno je da uđemo u njegove cipele i razmišljamo kao on da bi bili na ravnopravnom nivou. Neophodno je da razumemo njegove osnovne životne potrebe, da ih zadovoljimo na inovativan način ali u tajmingu koji njemu odgovara.  

Potrošač 3.0 je više od običnog kupca, iako su njegove navike i očekivanja oblikovane digitalnom erom i tehnološkim napretkom, moramo biti svesni da ga veštačka inteligencija ne može pridobiti kao takva, jer on očekuje da brend bude prvenstveno humanizovan, da razmišlja kao čovek, ne kao mašina, a dublja, emotivna povezanost sa brendom je must.

Šta Mark Awards znači za Vas lično i kako će uticati na Vašu dalju karijeru?

Svaka nagrada je priznanje da ste uradili nesto dobro. I sama po sebi nas motiviše da nastavimo još bolje i snažnije i uvek je potvrda da smo na pravom putu. Ova nagrada, nije samo priznanje meni kao pojedincu, već i rezultat timskog rada, podrške mojih kolega i saradnika koji su delili svoju strast i viziju sa mnom. Ona predstavlja našu posvećenost inovacijama, kreativnosti i stalnom usavršavanju. A kako će uticati na moju dalju karijeru, vrlo pozitivno, u to sam sigurna!

Izvor/Foto: Mark Awards