U prisustvu predstavnika Vlade Republike Srbije i brojnih partnera i prijatelja kompanije, održana je svečana dodela plaketa i zahvalnica partnerima sa kojima METRO HoReCa centar sarađuje od svog osnivanja.
Od 2005. godine, kada je otvoren prvi METRO objekat u Srbiji, trgovac je stvorio partnerstva sa hiljadama ugostitelja širom zemlje. U želji da ta partnerstva imaju snažnu perspektivu održivog razvoja, kompanija je otvorila HoReCa centar, osmišljen za profesionalno usavršavanje ugostitelja – kroz učenje, praktičnu obuku, inovacije i stvaranje novih trendova.
Izuzetna nam je čast da kao Gastro partner Food vision-a proslavimo deceniju poslovanja našeg HoReCa centra, jer je ova prilika jedna od najlepših i najvrednijih potvrda svega što radimo u Srbiji, kao METRO Cash & Carry i kao METRO HoReCa centar. Naš jedinstveni HoReCa centar nastao je sa željom da zajedno sa ugostiteljima doprinesemo razvoju domaće gastronomske scene i ugostiteljstva, i verujem da smo u tome uspešni. Izuzetna nam je čast da ovaj jubilej obeležimo kao Gastro partner ovako značajne manifestacije i zahvaljujemo se Vladi Republike Srbije na ukazanoj časti da budemo partner ove sjajne priče sa vizijom koju delimo, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor METRO-a u Srbiji.
Food vision, kao deo trodnevne Wine vision manifestacije gde je fokus na promociji bogatstva gastronomije regiona, bio je idealna prilika da se najznačajniji predstavnici domaće ugostiteljske scene udruže i pokažu srpsku gastronomsku ponudu u najboljem svetlu, navodi se u saopštenju kompanije.
Svečana proslava bila je prilika da se kompanija METRO zahvali i drugim dugogodišnjim partnerima, sa kojima posvećeno radi na razvoju i usavršavanju struke, a među kojima se ističe Junior Chefs Club Srbije. Ovo partnerstvo traje skoro koliko i sam HoReCa centar i do sada je pored brojnih profesionalnih projekata doneo i nekoliko značajnih priznanja i nagrada sa svetski priznatih kulinarskih takmičenja.
Izvor: InStore
Foto: METRO Cash & Carry Srbija