Summi1
Summit2

Hrvatska: Kraš pokreće kampanju "uKRAŠi praznike"

AKTUELNO

Marketing

27.11.2023.

Kompanija Kraš je lansirala novu kampanju "uKRAŠi praznike" ("uKRAŠi blagdane") u okviru koje je predstavila posebna pakovanja svojih proizvoda koji mogu da se pretvore u božićne ukrase.

Pakovanja su osmišljena u okviru radionica Sonda Designed By People u kojoj su učesnici uz pomoć mentora kreirali dizajn za ovogodišnji praznični asortiman kompanije Kraš.

Posebno pakovanje dobili su Dorina, Domaćica, Winter praline, Kolumbo, Mini Tortice, Moto keks i Kids Mix.

Pakovanja su dizajnirali Gea Rajić, studentkinja vizuelnih komunikacija i dizajna (Rijeka), Majda Milevoj Klapčić, profesorka italijanskog jezika i književnosti (Labin), Nika Kurti, studentkinja održivog razvoja (Rijeka), Katarina Ričko, dizajnerka i ilustratorka (Čakovec), Matija Vukić, student modnog dizajna (Sveti Križ Začretje) i Marina Žitković, pedagoškinja (Samobor). 

Takođe je pokrenuta nagradna igra koja će trajati četiri nedelje i u okviru koje će 40 najkreativnijih dekoracija osvojiti Kraš poklon paket. Više informacija o nagradnoj igri mogu se pronaći na linku.

U Krašu smo se zaista potrudili za ovogodišnje praznike. Naši proizvodi, koji su uvek bili omiljeni praznični poklon, u ovogodišnjem izdanju imaju poseban dizajn osmišljen kroz projekat Sonda Design By People. Kreativci iz svih delova Hrvatske pod mentorstvom Studia Sonda isporučili su dizajn ambalaže koji nas je oduševio. U Krašu za praznike pripremamo i brojne druge aktivnosti, od kojih nas najviše veseli saradnja s humanitarnom organizacijom Ljude za ljude, čijim ćemo korisnicima učiniti praznike lepšim, rekao je Nikša Farac, direktor marketinga Kraša.

Kompanija će u Muzeju iluzija organizovati poseban kutak u kom će najmlađi imati priliku da kreiraju čestitke koje će biti podeljene korisnicima humanitarne organizacije Ljudi za ljude, za koje je Kraš takođe pripremio dodatne pakete podrške i donacije.

Izvor: InStore.hr
Foto: Kraš