Summi1
Summit2

Slovenija: Na policama Lidla od sada šest novih pilećih proizvoda

AKTUELNO

PL

30.11.2023.

Lidl je lansirao šest novih proizvoda u okviru svoje privatne robne marke pod nazivom "Naše nam paše".

Ovaj asortiman karakteriše bolje ophođenje prema pilićima u uzgoju.

Takav uzgoj osigurava poštovanje visokih standarda brige o životinjama i ekološki odgovornih poljoprivrednih praksi, navodi kompanija u postu na svom LinkedIn profilu.

Ponosni smo i srećni što predstavljamo novu liniju proizvoda od pilećeg mesa pilića koji se uzgajaju onako kako su nekada bili uzgajani na farmama. Zbog povoljnih uslova uzgoja, koji omogućavaju više prostora, mogućnost izlaska pilića napolje, kretanja na svežem vazduhu, više dnevne svetlosti i kvalitetnu hranu, Lidl Slovenija je u mogućnosti da ponudi meso koje je čvršće, sočnije i ukusnije, rekao je Leo Oberžan, kupac mesnih proizvoda u Lidlu.

Kako dodaju iz kompanije, novi proizvodi su isključivo slovenačkog porekla, a prepoznatljivi su po zelenoj ambalaži sa Premium etiketom i natpisom "Friendly to chickens".

Izvor/Foto: Lidl Slovenija/LinkedIn