Summi1
Summit2

Velika Britanija: Diageo podstiče odgovornu konzumaciju u novoj globalnoj kampanji

AKTUELNO

Marketing

15.12.2023

Gigant alkoholnih pića Diageo pokrenuo je novu globalnu kampanju pod nazivom "Magija umerenog pijenja" ("The Magic of Moderate Drinking"), kako bi podstakao potrošače na odgovornu konzumaciju alkohola tokom praznika.

Kompanija je, u okviru kampanje, lansirala stranicu za odgovornu konzumaciju na svom vebsajtu, pored čega će takođe sarađivati sa platformama kao što je DrinkIQ kako bi edukovala potrošače o ovoj temi.

Kampanja ima za cilj da ukaže da to da potrošači mogu pametnijom, a ne većom konzumacijom, više da uživaju u svakoj prilici, objašnjavaju iz kompanije.

Kao neke od vidova umerene konzumacije, kompanija ističe pravljenje pauze između pića i konzumiranje hrane i vode u toku pauze, kao i prelazak na bezalkoholne opcije.

U okviru kampanje je lansiran spot u kom vidimo goste jednog događaja kako svaki na svoj način biraju da odgovorno piju. U spotu se pojavljuju neki od poznatih brendova kompanije kao što su Guinness, Johnnie Walker, Tanqueray 0.0 i Seedlip. 

Volim ovu kampanju jer pokazuje da ne morate da pravite kompromise kada je u pitanju zabava da biste ublažili svoju konzumaciju, rekla je Kate Gibson, globalna direktorka za društvo za Diageo.

Kreirana u saradnja sa agencijom Marmalade Film and Media, globalna kampanja će uključivati niz aktivnosti i aktivacija tokom 2024, saopšteno je iz kompanije.

Izvor: esmmagazine
Foto: Diageo