U pitanju su nagrade Best employer brand in retail sector, Grand prix Slovenia i Best Well-being Program, koju je kompanija dobila za projekat "Dober lajf".
Iz žirija su istakli da kompanija svake godine uspeva da unapredi svoje aktivnosti u oblasti razvoja i blagostanja zaposlenih, studentskih programa i zapošljavanja, pokazujući na taj način kontinuirane napore za poboljšanje zadovoljstva zaposlenih.
Ponosni smo što su naši projekti u oblasti employer branding-a nagrađeni drugi put zaredom. To potvrđuje da smo inovativni i hrabri u osmišljavanju i realizaciji projekata i da se dopadamo i našim zaposlenima i potencijalnim kandidatima za rad u našoj kompaniji. Sve ovo ne bi bilo moguće bez kulture povezanosti kao jedne od osnovnih vrednosti naše kompanije, povoljnih uslova rada, poštenih plata i odličnih mogućnosti za razvoj karijere, rekla je Anna Wieczorek, direktorka ljudskih resursa u Lidl Sloveniji.
Kompanija, koja je ove godine premašila broj od 2.000 zaposlenih, zaposlenima nudi fleksibilno radno vreme, brojne mere i aktivnosti za balansiranje profesionalnog i privatnog života, razne mogućnosti za razvoj karijere i druge finansijske pogodnosti. Ove godine zaposlenima su takođe povećane plate i druge isplate poput bonusa.
Kompanija je od 2014. godine nosilac sertifikata "Družini prijazno podjetje" ("Family-friendly company"), a ove godine je po četvrti put dobila nagrade Top Employer Slovenia i Top Employer Europe.
Izvor: InStore.si
Foto: Lidl