Summi1
Summit2

Nemačka: Aldi testira digitalne vodene žigove

AKTUELNO

PL

27.12.2023

Nemački diskonter testira digitalne vodene žigove na ambalaži kako bi promovisao recikliranje ambalaže.

Pilot projekat je deo inicijative HolyGrail 2.0, pokrenute 2022. godine, sa ciljem testiranja digitalnih vodenih žigova u sortiranju ambalaže pre recikliranja.

Kako objašnjavaju iz kompanije, digitalni vodeni žigovi, između ostalog, sadrže informacije o materijalu za pakovanje. Ovi žigovi se mogu čitati posebnim kamerama u postrojenjima za reciklažu, olakšavajući sortiranje ambalaže.

Kao član HolyGrail 2.0 inicijative nastojimo da sortiramo što više materijala na najbolji mogući način i time doprinesemo cirkularnoj ekonomiji, rekao je Alexander Markov, generalni direktor upravljanja nacionalnim lancem snabdevanja u Aldi Sud-u.

Nedostatak standardizovane infrastrukture za sakupljanje, sortiranje i reciklažu plastične ambalaže identifikovan je kao jedan od najvećih izazova u reciklaži plastike, dodaju iz kompanije.

Digitalni vodeni žigovi će biti testirani na 18 kefira i jogurta pod brendom trgovca "Milsani". 

Prvi proizvodi označeni nevidljivim žigovima već su dostupni u prodavnicama, dodao je diskonter.

Izvor: esmmagazine
Foto: Aldi Süd