Povećanje PDV-a na 10% nastupilo je kao deo novog Zakona o budžetu za 2024. godinu, objašnjavaju iz kompanije, dodajući da će absorbovati ovo povećanje najmanje do kraja aprila ove godine.
Apsorbovanje će se odnositi na uloške iz asortimana privatne robne marke trgovca, pored čega je kompanija pokrenula kampanju za smanjenje poreske stope na ove i druge proizvode za negu žena.
Naime, Coop se ranije udružio sa Onde Rosa kolektivom kako bi prikupili 683.000 potpisa i doveli do smanjenja PDV-a na higijenske uloške sa 22% na 5%, u skladu sa mnogim drugim evropskim zemljama.
Sa nedavnim povećanjem PDV-a, trgovac je ponovo aktivirao kampanju, sa ciljem da postigne milion potpisa, koristeći slogan "Il ciclo è ANCORA un lusso! ("Menstruacija je i dalje luksuz!").
Ovom kampanjom i demonstracijom na našim proizvodima želimo da dokažemo da je smanjenje PDV-a moguće, rekla je Maura Latini, predsednica kompanije Coop Italia.
Izvor: esmmagazine
Foto: Coop Italia