Summi1
Summit2

11. Marketing Summit: Lazar Džamić - (R)Evolucija FMCG marketinga kroz primenu AI

NAJAVE

Srbija

27.02.2024

Jedanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan Marketing Summit Beograd - centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 5. marta u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Lazar Džamić, vodeći kreativni & digitalni brend strateg. Džamić je jedan od vodećih brend i marketinških stratega u regionu, sa više od 20 godina iskustva u strateškom marketingu. Predaje marketing na regionalnoj PwC Mini MBA Academia, bivši je novinar, saradnik The Guardian-a i autor nekoliko knjiga. Redovni je govornik na globalnim i regionalnim konferencijama na temu digitalnog marketinga.​


Šta ćemo čuti?

Veštačka inteligencija donosi revolucionarne promene u svetu FMCG marketinga. Marketinški stručnjaci pomoću AI mogu da efikasnije identifikuju ciljnu publiku i optimizuju svoje strategije, unapređujući tako rezultate marketinških kampanja.

AI, između ostalog, omogućava brendovima da:

  • stvore personalizovane kampanje
  • preciznije analiziraju potrošačke navike
  • bolje razumeju potrebe potrošača
  • predvide trendove u marketingu.

Kroz analizu i primere iz stvarnog sveta, čućemo kako inovacije u veštačkoj inteligenciji transformišu tradicionalne marketinške strategije i postavljaju nove standarde u industriji brze potrošnje.


NAJAVLJUJEMO GOVORNIKA

Lazar Džamić je predavač Digitalnog marketinga na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), Poslovnoj školi Lozana (BSL) i Ekonomskom fakultetu u Ljubljani, Slovenija. ​Jedan je od vodećih brend i marketinških stratega u regionu, sa više od 20 godina iskustva u strateškom marketingu na jednom od najkonkurentnijih tržišta u svetu. Bivši je šef odeljenja za brend planiranje u Google-ovom kreativnom ZOO centru u Londonu, gde je oformio strateški tim i predstavio industriji prve Creative Data Scientists. Među vodećim je stručnjacima za digitalni marketing, radeći sa nekim od najvećih lokalnih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Merkator, Adidas, Erste banka i drugi. Bio je član Saveta za kreativne industrije RS, savetujući o aspektima razvoja kreativnih sektora u Srbiji, kao i konsultant za kreativne industrije Evropske banke za razvoj i obnovu (EBRD). 


AGENDA 2024

Moderator konferencije
Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions

Zenel Batagelj, partner, Valicon
#Newnormal, new opportunities - kako u novoj normalnosti ojačati svoj brend?

Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa
Psihološki ključevi uspeha: bihevioralna nauka u savremenom FMCG marketingu

Ana Milićević Vukoje, Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation
Milena Matijević, brand marketing coordinator, Carlsberg
Studija slučaja: Globalni i lokalni pristup razvoju brenda Somersby

Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions
Embracing Change: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape

Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek
Između algoritma i emocija - ChatGPT i (s)lični alati u marketingu

Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg
Nova dimenzija: (R)Evolucija FMCG Marketinga Kroz Primenu AI


Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2024!

VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs