Summi1
Summit2

Nelt i Polimark udružuju snage za dalji rast na tržištu

POSLOVANJE

SCM

01.02.2024.

Kompanija Nelt sklopila je partnerstvo sa kompanijom Polimark, šireći svoj distributivni portfolio u Srbiji. Očekuje se da će prva godina partnerstva doneti prihod od 34 miliona evra i otvoriti preko 60 novih radnih mesta.

Uz tradiciju, vrednosti i viziju za budućnost koju delimo sa Polimarkom, verujemo da je zajednički uspeh osiguran. Siguran sam u to da ćemo kvalitetnim radom na terenu i ostvarenim rezultatima u celosti opravdati poverenje Polimarka, kao i naših kupaca na tržištu Srbije. Nelt Grupa ima dugogodišnje iskustvo u distribuciji i veoma jaku mrežu što su ključni faktori za početak uspešnog partnerstva sa Polimarkom. Takođe, istakao bih da su obe kompanije fokusirane na inovacije i kvalitet proizvoda, tako da ćemo zajedničkim snagama pružiti tržištu još širi i bolji asortiman, raspoloživ u još više regiona i trgovina u Srbiji, izjavio je Robert Jenovai, izvršni direktor Nelt Grupe za tržište Srbije.

Polimark je osnovan 1989. godine a proizvodnja prvog brenda započeta je 1992. 

Iz kompanije ističu da im je fokus oduvek bio na kvalitetu proizvoda, što im je omogućilo lidersku poziciju na tržištu. 

Naš fokus će nadalje biti na kvalitetu, proizvodnji, brendovima i izvozu, a na distributeru je da svojim uslugama učini naš portfolio još dostupnijim. Siguran sam da smo napravili dobar potez jer nam partnerstvo sa Neltom garantuje iskorak u distribuciji i tržišnom učešću. Ovo partnerstvo predstavlja važan korak za obe kompanije, otvarajući nove mogućnosti za rast i širenje na tržištu Srbije, na zadovoljstvo svih naših potrošača, izjavio je Vojin Starčević, vlasnik Polimarka.

Pored poznatih brendova kečapa, majoneza i senfa, Polimark danas proizvodi široku paletu proizvoda kao što su stoni i namazni margarini, kuvani i konzervirani paradajz, različiti sosevi i dresinzi, univerzalni začini, krem za kuvanje i šlag krem. Dnevni kapaciteti proizvodnje Polimarka su porasli sa početnih 120 kg na 140 tona, pri čemu preko 50% proizvoda namenjuju tržištima van Srbije.

Izvor: InStore
Foto: Nelt