Summi1
Summit2

11. Marketing Summit: From zero to hero: Globalni i lokalni pristup razvoju brenda Somersby

NAJAVE

Srbija

22.02.2024.

Jedanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan Marketing Summit Beograd - centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 5. marta u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo naše sjajne govornice - Ana Milićević Vukoje, Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation i Milena Matijević, brand marketing coordinator, Carlsberg.


Šta ćemo čuti?

Somersby je brend popularnog voćnog cidera koji je vrlo brzo svojim karakterističnim ukusom zauzeo vodeću poziciju na mnogim tržištima. Napravljen je od fermentisanog voćnog soka od jabuke, i popularan je među ljubiteljima osvežavajućih alkoholnih pića. Somersby je stvoren kao odgovor na rastuću potražnju za alternativnim alkoholnim pićima, posebno među potrošačima koji preferiraju lagane i voćne note. 

U Srbiji je lansiran 2011. godine i od tada je lider u kategoriji. Odlično je prihvaćen kako kod muške tako i kod ženske populacije, čime je dobio titulu unisex pića. Danas predstavlja prepoznatljiv globalni brend koji se ističe specifičnom pitkošću i atraktivnom ambalažom.

  • Kako je lokalni tim pristupio građenju brenda?
  • Kakve su bile globalne smernice, a šta lokalni izazovi? 

AGENDA 2024

Moderator konferencije
Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions

Zenel Batagelj, partner, Valicon
#Newnormal, new opportunities - kako u novoj normalnosti ojačati svoj brend?

Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa
Psihološki ključevi uspeha: bihevioralna nauka u savremenom FMCG marketingu

Ana Milićević Vukoje, Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation
Milena Matijević, brand marketing coordinator, Carlsberg
Studija slučaja: Globalni i lokalni pristup razvoju brenda Somersby

Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions
Embracing Change: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape

Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek
Između algoritma i emocija - ChatGPT i (s)lični alati u marketingu

Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg
Nova dimenzija: (R)Evolucija FMCG Marketinga Kroz Primenu AI


Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2024!

VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs