Summi1
Summit2

Hrvatska: Jamnica i Sensation vode ljubitelje Evrovizije na Doru

AKTUELNO

Marketing

09.02.2024

Sensation, brend kompanije Jamnica, je i ove godine pokrivitelj hrvatskog izbora za pesmu Evrovizije - Dora.

Brend je, u okviru kampanje "Senzacija za senzaciju Eurosonga", pokrenuo nagradnu igru, u okviru koje će ljubitelji Evrovizije imati priliku da osvoje karte za finale Dore.

Kako bi učestvovali u nagradnoj igri, koja je pokrenuta na društvenoj mreži TikTok, fanovi Dore treba da snime video koristeći "lipsync" ili ples uz neku od pesama sa prethodnih Dora takmičenja ili uz neku od pesama sa ovogodišnjeg takmičenja i okače video uz hešteg #IDEMONADORU24.

Glavna nagrada je noćenje sa doručkom u hotelu s 5 zvezdica u Zagrebu za dve osobe i ulaznice za gledanje finala Dore.

Ovogodišnji izbor za predstavnika Hrvatske na Evroviziji održaće se krajem februara i sastojaće se od dva polufinala, koja će se održati 22. i 23. februara, i finalne večeri koja će se održati u nedelju 25. februara.

Foto: Sensation